Inlägg från: ApanApansson |Visa alla inlägg
  • ApanApansson

Cannabisrökande man!

Men antingen slutar han eller så drar du!
    Tyngre beroenden börjar ofta med lättare beroenden (har varit i skiten själv!)
    Vill du leva resten av ditt liv och uppfostra dina barn tillsammans med en missbrukare, uppenbarligen är ju droger redan nu viktigare än dig, dra så fort du kan!!

• ApanApansson

Snälla ts, dra!
    Det finns andra män därute som är helt fantastiska och sätter dig i första rummet. Detta bådar inte bra någonstans!!

• ApanApansson

Haha förutom att jag faktiskt inte ens använder alvedon så nej jag har inte letat upp någon källa har du? Inte mer än att jag själv i tonåren gick från röka till heroin på ett år, precis som 90% av mina "missbrukarvänner", men visst vi var väl "one of a kind" även mina behandlingsassistenter sa att det var vanligt men men det spelar ju ingen roll för narkotika är narkotika och det är inte ok.
    För mig är användning av förbjuden narkotika (inte överdriven medicinering heller) eller för stort intag av alkohol osv inte okej. Jag skulle aldrig acceptera det hos min partner och pappa till mina barn!
    Uppenbarligen gillar ts inte detta heller så då säger jag att de bör gå skilda vägar.
    Inte värkar hans släktingar mycket trevligare heller!

• ApanApansson

Men vart är då era källor, bara undrar om jag nu har så fel kan jag ta det men vart är källorna ni pratar så mycket om?

• ApanApansson

Att 1,3 miljoner brukar cannabis och att det inte är vanligt att gå över till tyngre droger.
    Och bara för att de brukar cannabis betyder det ju inte att de samtidigt brukar andra droger.

• ApanApansson

The sea: Jo, fast den största skillnaden är ju att det är olagligt att använda narkotika. Det är inte olagligt att arbeta som städare.....

• ApanApansson

Tyvärr så stämmer inte era anklagelser, är väldigt mån om att följa lagar och "uppföra mig" är tom på väg att läsa till polis så nej jag kör inte för fort och gör "massa annan skit". Narkotika är inte okej, punkt!!

Det handlar ingenstans om att förändra sin partner osv som ni påstår. Min partner får mer än gärna gå ut med vänner, åka till gymmet, lyssna på sin egen (skit)musik , läsa vilken utbildning han vill, jobba med vad han vill mm mm. Men han får INTE BRUKA NARKOTIKA!! Är det så svårt att se skillnaden på att vara en egen person och vara en knarkare!? För jo det är precis vad man är oavsett om man "bara röker på helger" eller "kan sluta när man vill"!! Använder man narkotika regelbundet är man en missbrukare.

• ApanApansson

Förresten står det i ts att han är beroende..!

• ApanApansson

Naturligtvis kan även "nyktra" vara rena svin, men vad har det med saken att göra!?
    Finns massa drogpåverkade svin också, läste senast om en ettåring som fått i sig pappas amfetamin och fick köras i ilfart till akuten....

• ApanApansson

Du kan få hjärtfel av överdosering av amfetamin! Det var precis vad som hände pojken, hans hjärta rusade!

Jag är inte ett dugg omedveten, har själv varit missbrukare av både tyngre och lättare droger!

Jämförelsen med alkohol är ju också kul, för hade alkohol kommit idag hade det varit förbjudet, precis som cannabis...

Jag skulle för det första aldrig bli tillsammans med någon som missbrukar från första början, så jag skulle aldrig behöva "ändra" det.
    Men jag drar mig ur, vi kan väl helt enkelt vara enade om att tycka olika.

• ApanApansson

Föresten, jag vet att man inte behöver vara varken elak eller dålig som person bara för att man använder droger.
    Men jag skulle aldrig kunna lita till 100 procent på någon som använder narkotika, och skulle på så vis varken vilja ha ett förhållande eller barn med en sådan man.
    Men det betyder ju såklart inte att det ör en dålig människa!

Svar på tråden Cannabisrökande man!