Anonym (Mittemellan) skrev 2013-12-28 21:54:27 följande:
Jag förstår inte ert tjaffs om källor hit och dit? Jag totalt struntar i vad den ena eller andra källan säger. Jag ser effekterna han får av det både när han är med eller utan och det är min källa, vad jag ser, hör och upplever! Man ser tydligt här att alla som är för kommer med samma argument som min man och hans syster+svåger och resterande kommer med argument som jag håller med om. Det förstör förhållanden där båda parter INTE brukar. Visst de par som gör de fine, de har jag inget o göra med.
För den som är intresserad så har han idag visat att han väljer sin syster o knarket före mig iaf, och det har han visat klart och tydligt. Vi får se om han kommer ändra/ångra sig. Tror inte det och tror inte heller de kommer göra ngn skillnad på den vinkeln jag ser honom från nu. Jag älskar honom fruktansvärt även om ni cannabisbrukande därute kan tänka tvärtom.
Skulle ni vilja att er man lät sin starkt påverkande syster blanda sig i era problem o pracka på med mer av det?
Det var för mig ett rätt förvirrande inlägg, där vi vet sedan innan hade du inte ens visste om.
Till nu märka exakt allt i hur han är på cannabis.
För du visste så verkade detta inte vara nått, men nu efter så håller du gå upp i limningarna.
Nu får han inte besöka sin släkt heller, för du är viktigare, låter som någon som ahr lite kontrollbehov här.
Jag frågade aldrig om lov att åka till min släkt, jag berättade detta att jag skulle dit.
Jag sett människor som varit starkt påverkade av sin nära och kära, ta du och titta in på relationsproblems delen.
Så kommer du se att även utan cannabis så finns det klart värre exempel.
Dock verkar dina problem ha uppstått i och med vetenskapen om att han konsumerar cannabis.
Jag är ledsen att säga, men du verkar ha en mycket stor påverkan i problemet som nu finns mellan er.
Hade ett liknande samtal med min kvinna, efter jag börjat medicinera mot smärta med cannabis.
Där det börja komma massa jävla skit ur hennes mun, osammanhängande också för den delen för hon har noll koll på vad som är vad.
Frågade henne om hon hade märkt någon skillnad från före som efter, det blev en lång tystnad innan hon gick utan att säga nått.
Visade sig senare när hennes ilska över att ha fel lagt sig, att det var så att inte bara det att hon inte kunde hitta någon skillnad.
Utan att det visade sig hon tyckte jag var mer alert och piggare, vilket inte var så konstigt för jag kunde nu under denna period sova hela nätter.
Än att vakna 20-50ggr per natt pga smärtan.
Jag tror ditt största problem är dina hjärnspöken, tar du inte tag i dessa så kommer du tappa den du påstår dig älska.