Vilken ställning har ni lättast att komma genom?
Vilken ställning har ni lättats att gå orgasm med?
Min egna favorit är missionären. Fast helst doggy innan, blir ruskigt kåt av den. Men svårt att komma under doggy.
Vilken ställning har ni lättats att gå orgasm med?
Min egna favorit är missionären. Fast helst doggy innan, blir ruskigt kåt av den. Men svårt att komma under doggy.
Jag kommer lätttast när hon rider mig. Det har med tiden börjat bli svårt för mig att komma i missionären. Min fru har svårt att komma i alla ställningar tyvärr.
Behöver stimulering på klitoris samtidigt, så det blir en halvsned missionär då han lutar på ena armbågen och använder andra handen till att stimulera mig.
Tar jag en tjej bakifrån är det svårt att hålla tillbaka, då brukar ja komma snabbt.
Å ja menar vaginalt bakifrån, analt har jag aldrig testat.
När jag rider.
Har aldrig nånsin kommit av penetrerande sex.
Haha, ok, det är lugnt, du behöver inte svara
Du är stor nog att veta vad som behövs antar jag.
Haha, ok, det är lugnt, du behöver inte svara
Du är stor nog att veta vad som behövs antar jag.
Aldrig lyckats komma av enbart penetrerande sex.... Så får bli oralsex där.
Min sambo kom förut när jag slickade henne eller hjälpte till med handen.
Numera kommer hon också i missonären, bakifrån, stående framifrån och när hon rider mig.
Själv kommer jag lättast i 69:an.
Ha det gött.
Alltså, ligga på sida, mot varandra hör jag aldrig att någon gör. Det är en grym ställning. Underbart att retas lääänge innan han kommer in i mig. Och vi kommer båda två lätt så.
Rida, missionären, oralt och sked. Ja dom mesta faktiskt (tur kanske..?) Men Doggy är något jag aldrig någonsin kommit i..
För att en kvinna ska komma i Doggy (utan extra klitorisstimulans) krävs en bra teknik från mannens sida.