• Emmask

Sommarbebis 2014 Umeå

Hej! Inte riktigt sommarbebis, men det finns inga andra Umeåtrådar så jag hoppas jag får haka på er. Jag har BF 16/9 om allt går väl. Så i vecka 6 (5+5 i dag). Ska på VUL 7/2 på Norrlandskliniken och tror inte riktigt på detta förrän jag sett det. Roligt att se din bild @Kattägd, eftersom jag kommer att vara i 8+1 när jag gör mitt VUL. Då vet jag på en höft vilken storlek man kan förvänta sig, om allt är i sin ordning. Var ni på Norrlandskliniken? Vem gick du hos och kan du beskriva hur det gick till? Vore mycket uppskattat! :)

• Emmask

Förresten, vilken MVC går ni till? Anmälde mig till Ålidhem pga läget, men blir nu fundersam. Har ju inga preferenser, riktigt.

• Emmask

Tack!
    Åh vad roligt, jag har nämligen bokat in mig hos Helena efter att ha googlat och hittat nån spridd rekommendation. Hoppas att hon är förstående och tolerant med min (med många delade) oro :)

• Emmask

Roligt @frufrida! Vore kul att följas åt lite. Förstår att ni har en FB-grupp, men den törs jag nog inte gå med i (om jag får) förrän efter vecka 12. Är en ängslig person :)

• Emmask

Återkom gärna om hur det gick på ultraljudet (gissar VUL?). Jag var i valet och kvalet att göra nu (6+2) eller efter en stundande resa (8+1), men valde att göra efter resan eftersom det då är större chans att se hjärtslag. Det är ju så ofantligt dyrt här i Umeå! Tre gånger dyrare än i andra städer.

• Emmask

Åh. Vad skönt! Jag har också fått se ett hjärta :) Ska anmäla mig till fb-gruppen efter v 12. Är det en hemlig grupp?

• Emmask
    Ellabay skrev 2014-02-16 16:44:18 följande:
    har även jag helena på ålidhem och är väldigt nöjd med henne. :)
    Glad att höra det! Har inskrivning nästa måndag, blir skönt att äntligen vara i systemet. Har ni fått göra någon undersökning eller ultraljud på Ålidhem vid inskrivningen? Hör att folk får det ibland, men att det inte är standard.
  • Emmask

Jag skulle nog må bra av att ha ett litet nätverk, då ingen jag känner är föräldraledig samtidigt som jag. Hur lägger jag till mig i er fb-grupp? Tack för hjälpen!

Svar på tråden Sommarbebis 2014 Umeå