• Kira2

Köpa barnvagn utomlands?!

Är sugen på en Baby jogger city mini GT, då jag har dubbelvagnen. Men tänkte beställa singelvagnen från typ England eller Polen, eller från nåt annat land! Någon som har gjort det och rekommenderar nån bra sida?

• Svar på tråden Köpa barnvagn utomlands?!
  • Vickan I

Jag har beställt från ekowozki.pl/manufacturer/baby-jogger/ . Känner andra som beställt därifrån också och är nöjda. Maila butiken på engelska om vilken modell, färg och land den ska skickas till och fråga efter pris. Krzysiek heter han jag mailat med och han svarar jättefort. Tog drygt en vecka få hem vagnen till dörren.

• Vickan I

Frakt "ingår" i priset man får. Han erbjöd då (juni -13) ett pris på 315 eur inkl frakt tror jag det var.

• Onormalin160

Jag har oxå beställt en GT från Ekowozki, var hur smidigt som helst! Betalade strax under 3000 sek och fick hem den på ca 1 vecka. Frakten ingick i priset. :)

• Kira2

Onormalin160 men var var det för årsmodell på den? Jag vill ha en svart :) men när jag läser står det nåt om 2012, men när jag översätter vet jag inte om det står att vagnen kom 2012 eller om den är gjord 2012 :)

Frumariah.blogg.se

• Kira2

Onormalin160 Haha ne men det var säkert den senaste modellen :) om man köper från USA blir det väl en helt annan fraktkostnad?! Blir nog från Polen!

Svar på tråden Köpa barnvagn utomlands?!