Vi som är gravida igen efter mf - bf sommaren/ hösten -14
Hoppas några vill älta oro och nojor och förhoppningar och förväntan här!
Hoppas några vill älta oro och nojor och förhoppningar och förväntan här!
Jag oron tär enormt. Blödde precis lite mer, inget sen igår. Vad är det för konstiga miniblödningar som kommer oregelbundt liksom??
Jag hade mycket lättare att hantera mitt ma i september när det väl var ett faktum än dessa oroskänslir som sköljer över en varje fång man får blödning mm, då gråter jag stup i kvarten.
Kramar till er som går igenom akut oro!!!
Hoppas att natten blir lugn!
Nu har jag också hittat hit! Plussade i lördags fem veckor efter mitt MA i vecka tolv (dött sen vecka nio). Har inte haft mens emellan men hade ÄL 27 dec så borde vara i 4+4 idag. Är inte så farligt orolig ännu, mindre än jag trodde faktiskt, nojar nu mest över om det är på riktigt eller inte. Är så rädd att det ska vara gamla hormoner som spökar men det är inte så troligt eftersom jag testade negativt för två veckor sen och testen nu blir starkare för varje dag. Jag är gravid på riktigt, så nu var det sagt, ska bara börja tro på det också
. Jag tror den värsta oron kommer komma när det närmar sig vecka nio eftersom det var då det gick illa förra gången. Ska boka ett vul i vecka tio för att se om den lilla klarar sig förbi den veckan levande. Det är andra barnet, har en son på 1,5 år. Kram till er som blöder, usch kan bara tänka mig vilken oro ni känner!
Varför blir det inga radbrytningar när man skriver på paddan? Irriterande...
Hej!
Kul att det gick så fort att bli gravid igen! Var det ditt första mf?
Grattis!!
Jag oron tär enormt. Blödde precis lite mer, inget sen igår. Vad är det för konstiga miniblödningar som kommer oregelbundt liksom??
Jag hade mycket lättare att hantera mitt ma i september när det väl var ett faktum än dessa oroskänslir som sköljer över en varje fång man får blödning mm, då gråter jag stup i kvarten.