• Kerstin91

längtar efter ett +

MiaIa90 skrev 2014-01-01 21:10:41 följande:
    Lika som här då 3års försökande i april.

Gör de de kommer bli bra. 

Men förösk ah sex 2-3gånger vecka så missar ni inte äl.

Nya tag nu :) vår tur nu!
  • Kerstin91
    MiaIa90 skrev 2014-01-01 22:02:05 följande:
    Oja måste bli de. 

Kan inte förstå varför de ska vara så svårt att få bli gravid. 

Förstår inte varför vi inte kan bli gravida som alla andra? :( orätttvist är vad det är.
  • Kerstin91
    MiaIa90 skrev 2014-01-01 23:58:48 följande:
    De är sjukt oretvist en del blir gravida bara av att se ett par kallingar och en del som inte ens vill ha barn blir gravida. sedan dom som får kämpa och kämpa:(.

Ja precis.. så sjukt orättvist. Skulle göra vad som helst för att bli gravid. Skapa en familj tillsammans med min sambo är min största önskan här i livet. Skulle inte vilja ha någoting annat. Åh! :( nu kommer de hemska känslorna igen..
  • Kerstin91
    MiaIa90 skrev 2014-01-02 00:23:13 följande:
    Så är de för mig med de är de enda jag vill kunna få en liten bebis och kunna ge min sambo ett barn.

Känns specielt jobbigt på fars dag och så där när sambon inte har barn och han är älst men att hans två bröder har barn. 

Då känns de i mitt hjärta. 

Sedan att de är mitt fel att de inte tar sig. 

Var ju fel på mig men inte på sambon. 

Man får ha ledsna tankar man får vara arg.

Men man måste också försöka se frammåt. 

Att de kommer bli ens egna tur någon gång också.

Vi ska vända på vår otur nu, 2014 är VÅRT år. Ska kämpa tills jag faller ihop. Nu är de vår tur. Vi måste tänka posetivt nu!
  • Kerstin91
    MiaIa90 skrev 2014-01-02 00:32:55 följande:
    Jo de måste vi göra ska bara gå detta jädra kropp nu ska du bli chockad haha. 

+ 2014:).

Ger vi inte upp så är vi gravida 2014! :)

Hoppas!!!!!
  • Kerstin91
    Lambda skrev 2014-01-02 12:39:36 följande:
    Hoppas det går bra och att ni lyckas. Själv har jag börjat ge upp. Kommer nog inte att gå för en annan utan hjälp. Nu verkar jag ha ställt till det och har inte fått mensen som borde kommit för flera dagar sedan. :/

Ge aldrig upp! Vi kommer bli mamma! :)
  • Kerstin91
    Thotis90 skrev 2014-01-05 11:38:25 följande:
    Vi har försökt i 2 år (BIM imorgon. Går då in på 25:e försöket om mensen kommer) och avslutade vår fertilitetsutredning i somras. Det har inte hittats några fel på varken mig eller sambon. Jag känner dock att någonting är fel då jag -08 blev gravid på andra försöket (med en annan man). Den graviditeten slutade i en sen abort och jag har inte blivit gravid efter den. Har försökt i totalt 3 år (med sambon och ett ex)... Man går inte från att bli gravid snabbt till att inte bli gravid alls om allt är som det skall. Punkt slut!

Blev lite nyfiken, varför slutade ni fertiltetutredningen? För att dom inte hittade några fel på er?
  • Kerstin91
    MiaIa90 skrev 2014-01-02 00:32:55 följande:
    Jo de måste vi göra ska bara gå detta jädra kropp nu ska du bli chockad haha. 

+ 2014:).

Försöker ni varje vecka?
  • Kerstin91
    MiaIa90 skrev 2014-01-05 19:12:55 följande:
    Jo varje vecka nu ska testa de med en bara runt äl. 

Okej. Ska skaffa ägglosningstest snart efter mensen ( som jag hoppas inte kommer)
  • Kerstin91
    MiaIa90 skrev 2014-01-05 19:31:47 följande:
    Låter bra de har ajg med men glömde osm vanligt i dag att testa men enligt min app ska jag ha äl om en vecka.

Hur ofta ska man testa?
Svar på tråden längtar efter ett +