• Shorona

Besviken

Jag varken skickade vykort, sms, skrev en status på Facebook eller något alls för att önska folk god jul. Hon kanske är som jag?

Sen vadå "underläge"? Så bara för att du är ensam så kan inte du ta initiativ till att nå ut till folk? Är det därför du sitter utan kontaktnät?

• Shorona
    Shorona skrev 2013-12-31 09:03:41 följande:

Jag varken skickade vykort, sms, skrev en status på Facebook eller något alls för att önska folk god jul. Hon kanske är som jag?

Sen vadå "underläge"? Så bara för att du är ensam så kan inte du ta initiativ till att nå ut till folk? Är det därför du sitter utan kontaktnät?

Ts, lust att svara?
  • Shorona
    Anonym (besviken) skrev 2013-12-31 11:14:04 följande:
    Det var väl knappast hon som behövde höra "god jul". Hon hade chansen att visa en ensam människa lite omtanke, men gjorde det inte. 
    Men om den frasen inte betyder något för henne då? Kanske är därför hon inte smsade?

Eller så kanske hon förväntade sig att DU hörde av dig till henne först om hon är van vid att vara den som tar kontakt?

Svårt att veta när jag inte vet hur eran relation är vanligtvis. Och om du ofta har en offerkofta på eller om det är befogat just nu.
  • Shorona
    Anonym (besviken) skrev 2013-12-31 11:30:12 följande:
    Det är alltid hon som kontaktar mig. 
    Varför?
  • Shorona
    Anonym (besviken) skrev 2013-12-31 11:32:22 följande:
    Det är ot.
    Faktiskt inte. Det är högst relevant. Däremot behöver du inte skriva varför.

Men med den infon jag har fått så hade jag nog heller inte smsat God Jul. Jag hade ledsnat och skitit i dig till slut. Med den lilla infon jag har alltså.
Svar på tråden Besviken