• Anonym (Karl)

Besviken

Sa du god jul till henne? För vissa är det inte så viktigt å säga det, så dra inte för hastigt på detta helst om det är din enda vän, jag själv har ganska många kompisar å då vi gör ingen stor sak om det stöter man på den lr dom vid jul har det blivit just de ja god jul på dig lr har man inte sagt något alls, för mig är det inte viktigt men jag själv skulle bli mycket brydd om det var någon som tog upp det också med mig, men det är bara min åsikt. God jul på dig

• Anonym (Karl)

Här har du ju en kanske blivande kompis TS! Vill inte låta dryg lr nedlåtande på något sätt men har hon aldrig fingertoppskänsla som du beskriver hon så varför hade du väntat dig ett mess av henne när du känner hon så väl, helst när du inte skickade själv? Och jo jag vet exakt hur det är å vara ensamen på jul...

• Anonym (Karl)

Menade hon som förstog dig (nymedlem) som blivande kompis blev något fel där! Hon är ju i samma sitta som dig!

• Anonym (Karl)
    nymedlem skrev 2013-12-31 09:56:51 följande:
    Lite nyvaken tror jag. Vad menar du?

Du eller jag ;D nä jag menade bara att ni verkar tycka att det inte är någon som bryr sig om er(är säkert så också), kan man hitta en bättre kompis som vet exakt hur det känns å mista allt lr inte ha någon att stöda sig på då?Ni har ju samma åsikter om vänskap mm!
  • Anonym (Karl)
    Anonym (besviken) skrev 2013-12-31 11:07:26 följande:
    Du säger att du vet hur det är att vara ensam till jul, men jag är ensam hela tiden. Det är en stor skillnad.

Jag svarade bara på att inte jag visste hur det kändes att fira jul själv! Men det gjorde jag! Ja det är tragiskt att det kan bli som det har blivit för dig! Hur gammal är du?
  • Anonym (Karl)
    Anonym (besviken) skrev 2013-12-31 12:17:30 följande:
    Jag är någonstans mellan 27-31 år. Vill inte säga exakt då jag inte vill bli igenkänd.

Tänkte bara om man hade med en tonåring å göra med! Jobbar du? Det känns som du måste få komma ut å träffa nå människor, tex utbildningar lr nå liknande, känns som du inte jobbar iaf men jag kan ju ha fel :)
  • Anonym (Karl)

Hur vill du att vi ska hjälpa dig? Vill du svara på varför du är sjukskriven? Finns föräldrarna kvar i ditt liv? (Inge tvång)

• Anonym (Karl)
    Anonym (besviken) skrev 2013-12-31 13:28:16 följande:
    Tack för din omtanke! Du verkar vara en godhjärtad människa.

Tack :) men det betyder inte så mycke när du verkar ha det så tufft som du har det, vad har du för intressen?
  • Anonym (Karl)
    Anonym (besviken) skrev 2013-12-31 13:46:56 följande:
    Jag har inga särskilda intressen. Min hälsa gör så att det blir svårt att ha det. All min energi går till att försöka klara vardagen. 

Förr i tiden så brukade jag träna. På den tiden var jag friskare. Det har bara gått utför sedan dess. 

Okey låter som det inte träna upp då heller! Har du testat å spelat nå spel, finns ju spel för alla nu för tiden, tänkte på ps3 lr nå liknande? Roligt å dessutom finns ju ett stort nätverk där!
  • Anonym (Karl)

Du får göra det! Lite tidigt men gott nytt år på dig! :)

Svar på tråden Besviken