Inlägg från: slemtorsk i din bralla |Visa alla inlägg
  • slemtorsk i din bralla

Kommer ni att köra bil imorgon?

kanske.. men jag har tagit ett halvt glas rött och ett glas bubbel så det är ingen fara. Hoppas verkligen att ni som dricker mer inte går i närheten av ratten utan håller er på passagerarsätena

• slemtorsk i din bralla
    Anonym (Ähum) skrev 2014-01-01 00:22:35 följande:
    Nej brukar hålla mig nykter men efter att ha vrit vaken i stort sett dygnet runt i ett par månaders tid så kändes det ikväll som rena befrielsen att ta några glas. Nästan en euforikänsla att få alkohol i kroppen. Men bilen lär få stå i morgon.
    oj.. att du "vågade" dricka med sån sömnbrist... jag sov dåligt i natt för vå lilla tös (som annars sover hela nätterna sedan hon var 4 månader- hon är 1 nu) fick för sig att vakna kl 23.30, kl 2 och kl 4.....varje gång var hon vaken ca 1 timme *puh* jag smuttade på ett glas rött som jag fick av maken och jag kände direkt hur benen mjuknade och jag blev så där "fyllevarm"..tål INGET *S*

Vi håller oss nog hemma i morgon för maken har druckit mer och jag tog ju mitt körkort i augusti och är extreeeemt försiktig, vill ju inte råka förlora lappen
  • slemtorsk i din bralla
    Anonym (Ähum) skrev 2014-01-01 00:32:53 följande:
    Tro det eller ej men drickandet var en ren njutning. Kände att det var något jag behövt länge. Ett uppdämt behov... Trött så att jag knappt vet vad jag säger eller gör men ändå helt underbart att tappa kontrollen. Bilen lär få stå men just nu en underbar känsla av salongsberusning.
    gött att det blir en positiv känsla iaf.. jag hatar att bli berusad (numera) tycker inte alls om att tappa kontrollen men förstår dig Drick inte FÖR mycket bara
Svar på tråden Kommer ni att köra bil imorgon?