Multicard premium?
Nån som har nån erfarenhet av det? Låter ju bra med dubbel bonus iaf :) Om man nu ska ha ett kreditkort alltså.
Nån som har nån erfarenhet av det? Låter ju bra med dubbel bonus iaf :) Om man nu ska ha ett kreditkort alltså.
Årsavgift, extra avgift för extrakort, hög ränta (om du tänker "delbetala") och du måste konsumera upp bonusen via deras shop.
Jag föredrar OKQ8, ingen årsavgift och du får ut pengarna i handen på den lokala macken. 1% återbäring på allmänköp och mer på bensin.
Flyger du mycket kan det vara smart att ta ett extrakort för den typen av utgifter.
Tack, menar du nåt av SAS kort då? El finns nåt bättre? Är OKQ8 ungefär som Ica kort i jämförelse? Kan man göra kontantuttag där med?
ICA ger bara återbäring från det du köpt hos ICA och återbäringen kan vara användas i butiken. OKQ8 ger tillbaka pengar på alla dina köp oavsett butik och du får ut det som kontanter istället för presentkort.
OKQ8 är ett visa eller mastercard. Du kan sätta in pengar på kortet eller så använder du det som ett regelrätt kreditkort och betalar räkningen när den kommer.
Skickades ansökan till OKQ8 iaf. Hur lång tid tar det att få besked tror ni?
Ungefär en vecka för min del. Det gick ganska snabbt, dock är det ledighetstider just nu.
Mitt ICAkort ger 0,5 % bonus på köp utanför ICA.