Mitt barn gråter hela hela tiden
Jag vet inte längre vad jag ska göra.
Min 3 åriga son gråter för minsta lilla och skriker så högt han bara orkar. Det spelar ingen roll vad jag säger eller gör. Han ryter i och blir skitförbannad för allt. Om jag säger åt honom att maten är klar så skriker han. Om jag frågar om maten var god så skriker han. Om jag tar tallriken för att fylla på en till portion så grinar han. Om han måste klä av/på sig så gråter han (varvat med så höga skrik han bara orkar). Om vi är på besök hos någon och han får fika så vill han ha allt på bullfatet. När han inte får äta 10 bullar så skriker han, sparkas, slåss, grinar och blir alldeles tokig. Samma sak gäller andra godsaker på helgerna. Han kan få en liten skål med ostbågar och då vrålar han som en tok när det är slut och han inte får mer. Vid läggdags skriker/gråter han när han måste göra sig klar och sova. Ja, jag skulle kunna hålla på såhär hur länge som helst men ni förstår nog vad jag menar. Han är sällan glad och det går inte en enda dag utan att han skrikit och grinat så mycket att jag är helt slut.
Jag vet inte vart detta kommer ifrån. Han har aldrig varit såhär innan men har hållit på såhär sen 1 eller 2 månader tillbaka. VAD SKA JAG GÖRA?!