Inlägg från: Marlean |Visa alla inlägg
  • Marlean

    Vart hittar man den snyggaste outfiten?

    Ska stå på scen i Mars och vill se grym ut, men vart hittar man de snyggaste kläderna? Gärna lite flashiga/lyxiga eller annorlunda. Jag vill sticka ut fast på ett positivt sätt.

  • Svar på tråden Vart hittar man den snyggaste outfiten?
  • Marlean

    Hur jag ska dansa har jag inte planerat då det beror på hur mycket annat folk det kommer vara där samt vart i gänget jag hamnar. Blir inget avancerat. Vill inte lägga mer än 10 000 på kläderna. Men kom gärna med tips!

  • Marlean

    Bor inte i Sthlm och ärligt talat vet jag inte hur praktisk en klänning blir i detta fallet då det är Mars och det ändå är en konsert innan och efter scendansandet osv.

  • Marlean

    Ja neon eller glitter i silver, guld eller andra färger, kanske något cerist snyggt tänker jag borde sticka ut. Har ni några sådana tips? Tycker det var mycket svart i mina tips än så länge...

  • Marlean

    Är pop det gäller. Och letar och letar överallt men tycker mig inte hitta något klockrent ännu, det är därför jag ber om hjälp.

  • Marlean

    Har ingen aning om vad de andra ska ha på sig, tror de flesta inte bestämt det ännu. Vet inte vad jag vill ha för stil, bara sticka ut från mängden och se bra ut helt enkelt.

Svar på tråden Vart hittar man den snyggaste outfiten?