Inlägg från: uttermamman |Visa alla inlägg
  • uttermamman

Junibebis 2014 i Norrköping

Hej! Jag har bf i juli och väntar mitt andra barn :) vi bor i Norrköping.

• uttermamman

14 månader :) jodå mår okej, illamåendet har minskat äntligen. Men är väldans trött och orkeslös. Hur mår du?

• uttermamman

Usch! Låter inte kul med magsjuka! Jag tror att jag fått fantastiskt dåliga blodvärden, är så sjukligt trött och bara sover hela tiden. Klarar inte ens att vara vaken 3 h. Haha. Vi bor i centrum än så länge, vi letar annat men är ju total bostadsbrist. Var bor ni? :)

• uttermamman

Ja kanske en blandning. Pluggar och jobbar också, så blir en himlans blandning. Vi bor också på tredje våningen utan hiss! Det är kämpigt. Vi ska flytta så fort vi hittar nåt annat, går inte att bo så med en liten och en bebis. Går knappt plats med barnvagnen i trapphuset som det är nu, tänker inte ens försöka med en syskonvagn! Jag är 24. :p du då?

• uttermamman

Min man är 30 så jag tycker inte du är tant :p jag läser en masterexamen för att komplettera min kandidatexamen. Jag är klar till sommaren. Kultur- och mediaproducent är jag och har snart en färdig konstnärlig master. :) svårt att förklara exakt vad jag läser. ;)

Svar på tråden Junibebis 2014 i Norrköping