• Tiindra

Junibebis 2014 i Norrköping

Hej! Är lite nyfiken på om det är fler blivande mammor här i Norrköping? Själv har jag bf 30 juni alltså 14+2 idag. Har en son på 2,5 år. Vore kul att bilda en grupp och sedan följas åt och träffas och umgås. Kram på er :)

• Svar på tråden Junibebis 2014 i Norrköping
  • Tiindra
    uttermamman skrev 2014-01-02 22:00:18 följande:
    Hej! Jag har bf i juli och väntar mitt andra barn :) vi bor i Norrköping.

Men va trevlig.. Hur gammalt är dit första barn? Hur mår du? :)
  • Tiindra

Va skönt.. Jag mår fruktansvärt dåligt :( spyr ett par ggr om dagen och mår konstant illa ( även med medicin) Har även haft magsjuka precis trodde jag dö haha.. Vart i Nirrköping bor ni?

• Tiindra

Ja trött å sliten är bara förnamnet.. Men mycket är nog att man har ett barn att ta hand om. Hade man ju inte sist. Vi bor i Ektorp i en bostadsrätt. Trivs jättebra förutom 3:e våning utan hiss :) men ett jätte bra område med många barn i Willes ålder som vi umgås med. Men jag längtar till hus :) hur gamal är du om man får fråga? ;)

• Tiindra

Vi har som tur är ett vagnförråd men som du säger att ta sig upp med allt.. Men men vi blir kvar här ett tag. Jag är 33 :) gammal tant ;) vad pluggar du då?

• Tiindra

Vilken tur ;) men va härligt grattis att snart ha en fin utbildning!! Själv är jag vice affärschef på Forex i stan.. Har varit sjukskriven nu i 4 veckor så Ska tillbaka till jobbet på fredag. Hoppas jag orkar jobba.. Vi måste få in lite fler folk i denna grupp. Borde ju finnas fler som ska ha bebis i sommar haha

• Tiindra

Hur mår ni tjejer? Jag va på ul i måndags men bebis ville inte sammarbeta alls så ska tillbaka imorgon.. Ska ni titta vad det blir? Jag är sååååå sugen på det. Jag har gått med i en grupp på fb.. Gå mes ni oxå! :) gravida i Norrköping med bf 2014 typ tror jag den heter :)

Svar på tråden Junibebis 2014 i Norrköping