Sommarfrö skrev 2015-03-31 12:34:34 följande:
Vet man vad som orsakat er situation? Vad fick ni göra för Tester? Hur såg prognoserna ut innan hon kom? Var det spontan förlossning? Förlåt för alla frågor. Du svarar om du orkar. Jag beklagar även er situation. Alla dessa känslor som bubblar i ett hav av ångest. Jag hoppas innerligt att det går bra för våra barn!
jag fick reda på idag att jag ska genomgå en magnetröntgen för att dubbelkolla njurarna på bebis nästa vecka.
Jag förstår precis alla frågor man letar som en tok efter situationer som passar in på ens egna för o försöka förbereda sig på hur det kan gå. Det är bara fråga på så ska jag svara så gott jag kan!
Sedan v.13 har jag blödit, det har ibland verkligen runnit nedför benen -alltså väldigt rikligt. Det man antar är att blödningarna retat hål på hinnan så har vattnet försvunnit. De gjorde ultraljud under graviditeten för o ha koll men allt såg hela tiden jättebra ut, tills v.22+4 då hade hon bara en liten ficka med vatten kvar O jag vart inlagd på sjukhus med strikt sängläge. Gick på antibiotika för o förebygga infektion O fick betapredsprutor för o snabba på hennes lungmognad. V.23+4 kom det regelbundna sammamdragningar som inte gjorde ont, 23+5 sammandragningar med molvärk, 23+6 sammandragningar med molvärk o både mahe o rygg och i v 24+0 kom hon så det startade spontant.
Min förra grav var på precis samma sätt o då miste vi vår tjej i v 23+4 hon klarade bara nån timme efter förlossningen. Men nu har vi klarat 2 1/2 dygn så vi hoppas o hoppas.