Inlägg från: Anonym (Been there!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Been there!)

Snälla hjälp mig :(

Baloo81 skrev 2014-01-02 20:54:09 följande:
    Du kan inte vara gammal va?
    Det förstår man ju att hon inte är och hennes känslor är verkliga om du minns det.

TS!! Det enda du kan göra är att försöka att acceptera att han har en flickvän. Om det känns jobbigt att umgås med de kanske kan du försöka att umgås lite mer med andra och mindre med dem tills det lugnar ner sig lite. Och jag lovar, du kommer att hitta någon annan att bli förälskad i. 
  • Anonym (Been there!)
    Anonym (ledsen) skrev 2014-01-03 00:43:17 följande:
    Samma här, har blivit utsatt för sexuella övergrepp jätte många gånger, har blivit misshandlad av pappa jätte många gånger. Jag känner bara att jag vill hitta någon och jag fattar inte vad det är för fel med mig? att jag bara börja bli kär i någon så, det räcker bara för mig att jag bara ser den personen så blir det ett BOOOM, och nu har det blivit denna killen som jag inte kan sluta tänka på.
    Om du har blivit behandlad illa så är det inte konstigt att du förväxlar vänlighet med kärlek. Den här killen tycker nog om dig somvän och har kanske förstått att du behöver en vän, mer än så behöver det inte vara. Ta vara på honom som vän.
  • Anonym (Been there!)
    Anonym (ledsen) skrev 2014-01-05 02:11:05 följande:
    Jag skickade precis ett meddelande till honom att jag blev kär och jag berättade precis ALLTING som hände den kvällen. Nu väntar jag svar från honom och håller tummarna. Jag kommer bli så sårad och ledsen och jag kommer börja böla.

Jag vill inte vara en sån person som förstör andras relationer, fast jag tänker även på min lycka.
    Det va vågat! 
  • Anonym (Been there!)
    Anonym (ledsen) skrev 2014-01-05 03:27:37 följande:
    Jag kan inte tvinga någon. Men varför tror du han svarade, jag vet inte vad jag ska säga lixom ?

Ja det brukar bli så för mig, det räcker bara att jag ser en snygg person, brukar gå till BUP men hon kan inte ens hjälpa hon kan bara lyssna, det känns som om jag vara sån här hela livet :'(
    Jag håller med de andra! Släpp honom. Att inte säga något är också ett svar. Han vill inte såra dig!!
Svar på tråden Snälla hjälp mig :(