Inlägg från: Petite Chérie |Visa alla inlägg
  • Petite Chérie

Snälla hjälp mig :(

Anonym (ledsen) skrev 2014-01-06 17:21:19 följande:
    Jag skrev en jätte lång text till honom om varför jag skulle ta bort honom som vän. Precis när jag skulle skicka så gillade han min andra profilbild.

Är det bara jag som ser vad som verkligen händer här? Ni tror nog bara att han vill vara en vän, men hur kan han ta och gilla min bild efter allting som hänt och efter allting jag berättat för honom? Jag fattar bara inte, han vet hur jag känner och att jag mår dåligt, men ändå så gillar han min bild? Jag tror verkligen att han vill något men inte vågar säga :(

Alltså.. Folk jag inte träffat på 10 år gillar mina profilbilder. Betyder det att de är kära i mig? Män som är gifta gillar mina profilbilder. Betyder det att de vill lämna sina fruar för att vara med mig?

NEJ, det gör det inte.

Crazy people don't know they're crazy. I know I'm crazy, therefore I am not crazy. Isn't that crazy.
  • Petite Chérie
    Anonym (ledsen) skrev 2014-01-06 18:42:51 följande:
    Fast detta är en helt annan sak nu..han vet hur jag känner och ändå gillar han min bild
    För att vara snäll.
    Crazy people don't know they're crazy. I know I'm crazy, therefore I am not crazy. Isn't that crazy.
  • Petite Chérie
    Anonym (ledsen) skrev 2014-01-06 19:12:04 följande:
    Okej du tänker så! Jag har bestämt mig för att ta bort honom nu och jag tänker skriva till honom varför jag gör det och jag vill inte att han ska tro att det är hans fel för det är absolut inte hans fel..jag förväntar mig ett svar men han kommer nog inte säga nåt eller hur?
    Förbered dig på att du kanske inte får ett svar. Såna här situationer är jobbiga och det blir svårt att sätta ord på vad man tänker och känner.
  • Petite Chérie
    Anonym (ledsen) skrev 2014-01-06 19:20:51 följande:
    sant, vi får se vad han säger. Har du kanske något bra jag borde skriva ?
    Skriv bara att du tar bort honom för att det är jobbigt att behöva se honom. Han kommer förstå varför.
  • Petite Chérie
    Anonym (ledsen) skrev 2014-01-06 21:14:51 följande:
    Tänkte skriva detta. Vad tycks?

Hej Tommy. Jag har haft det ganska tungt i flera dagar nu. Speciellt när jag ser dig online på Facebook. Så jag har bestämt mig för att ta bort dig som vän. Jag vill inte att du nu ska tro att det är ditt fel på något sätt för det är absolut inte ditt fel. Det är bara jobbigt att se dig inne på Facebook, eftersom jag tycker om dig jätte mycket och du har inga känslor för mig. Jag har tänkt på detta ganska mycket, och jag kommer sakna dig så jävligt mycket :’( Jag hoppas bara du förstår varför jag gör detta och jag hoppas att du inte blir arg :’( Jag kommer alltid finnas här för dig, så om du behöver nåt så är det bara skriva ett meddelande till mig. Jag vill bara att du ska vara lycklig och jag önskar dig allt väl :’(

Det är för mycket. Jag vill inte vara elak, men det blir för mycket.

Hade jag varit du så hade jag nog skrivit något i stil med;

Jag kommer ta bort dig från FB nu. Jag tycker att det är jobbigt att se dig online när jag känner som jag gör för dig. Ha det så bra.

Eller nåt sånt.

• Petite Chérie
    Anonym (ledsen) skrev 2014-01-06 21:36:17 följande:
    Jag tar bort dig nu från FB tommy. det är jobbigt att se dig online när jag tycker om dig och du inte tycker om mig tillbaka. Ha det bra!

bättre?
    Ta bort det om att han inte tycker om dig tillbaka. Det känns anklagande. Som att du lägger över ansvaret på honom.
  • Petite Chérie
    Anonym (ledsen) skrev 2014-01-06 21:46:28 följande:
    jag skickade detta trots allt. Kanske inte bra? Jag vet, men det blev så nu iaf. Kan han fortfarande skriva meddelande även fast vi inte är vänner?
    Ja, det kan han.
  • Petite Chérie
    Anonym (ledsen) skrev 2014-01-07 01:21:57 följande:
    varför är jag ett troll?
    Det är ganska svårt att tro på att någon kan reagera såhär efter att ha träffat någon i några timmar. Om du är troll eller inte vet jag inte, men jag svarar som om jag tror på det du skriver iallafall.
  • Petite Chérie
    Anonym (ledsen) skrev 2014-01-07 01:27:20 följande:
    jag vet att det är svårt att tro på det, och detta är inte första gången det händer. Har blivit kär i min kusins man, och i min mosters man. Det räcker bara att jag ser någon jag tycker är snygg och så blir det ett BOOOM för mig.
    Men det är inte normalt och det kan inte vara kul att känna så. Har du alltid planer på att ta männen ifrån deras flickvänner/fruar?
  • Petite Chérie
    scars1212 skrev 2014-01-07 16:45:58 följande:
    Även fast jag hittar min kärlek så kommer han ändå lämna mig en dag, eftersom jag kommer inte låta honom gå till jobbet, jag kommer bara vilja vara med honom hela tiden, och jag tror inte någon vill vara med en som mig...
    Men du kan ju inte förstöra någons liv på det sättet.
  • Petite Chérie
    scars1212 skrev 2014-01-07 19:46:44 följande:
    När jag älskar någon så älskar jag den personen jätte mycket. Och när jag hittar den rätte en dag så kommer jag vilja vara med honom hela tiden, kommer som sagt inte låta honom gå till jobbet. Vet inte vad det är med mig :'(
    Jag tror att du behöver mer vård än du får idag. Typ intensivvård i något år. Du kan inte förstöra folks liv på det sättet.
  • Petite Chérie
    scars1212 skrev 2014-01-07 20:49:37 följande:
    Okej, fast jag har inte förstört någons liv?
    Du kommer ju göra det om du någonsin blir tillsammans med någon. Att hindra någon från att gå till jobbet är att förstöra dennes liv. Förstår inte du det?
  • Petite Chérie
    scars1212 skrev 2014-01-07 21:04:29 följande:
    jo jag förstår, det känns som om jag gör det eftersom jag aldrig riktigt hade en pappa i mitt liv som var vid min sida och skyddade mig utan han misshandlade mig brutalt många gånger och det var ingen som stoppade honom...
    Vi är många som har daddyissues, tro mig. Men aldrig i livet att jag skulle få för mig att hålla min sambo hemma. Han har jobbat hårt för sin karriär. Jag hade aldrig kunnat leva med mig själv om jag förstörde det för honom.
  • Petite Chérie
    scars1212 skrev 2014-01-07 21:09:56 följande:
    Jag kommer låta honom gå till jobbet fast jag kommer åka med honom iaf så jag är vid hans sida hela tiden.
    OMG! Nej nej nej. Det funkar inte i de vuxnas värld. Man åker inte med sin partner till jobbet!
  • Petite Chérie
    scars1212 skrev 2014-01-07 21:14:24 följande:
    men vad ska jag göra då :'( jag kommer vilja vara med honom hela tiden...
    Man kan vilja mycket, men man kan inte få allt.
Svar på tråden Snälla hjälp mig :(