• Nex

Kalas utan paket! Hjälp! Roligt rim eller gåta?

Posten strular -mer än vanligt - så det jag har beställt till dotterns födelsedag imorgon har inte kommit. 13år fyller hon, idéer på hur jag gör det roligt och spännande ändå? * på morgonen, överraskning! hon tror jag måste på jobbmöte på stan! men hon ska få klippa sig hos frisör. Funderar på om jag ska ge hon ledtråd först? * beställt pocketkamera med wi-fi * beställt ridtröja fån Hööks. Har jag jättetur kommer paketen imorgon, hon föddes på kvällen, så kan ju ge dom då... Som tur är har jag två små paket åt hon, sparbössa "min häst" och en mössa. Roliga idéer hur jag gör om paketen inte kommer? Har inte råd att köpa mer.

• Svar på tråden Kalas utan paket! Hjälp! Roligt rim eller gåta?
  • Whitetrash86

eller så säger man bara att posten strular och ett av hennes paket kommer nästa "post dag" det är en stor tjej vi pratar om här...

• Nex

Det är hon iofs... Men berätta vad som kommer eller?

• Hedebris

gör något skoj av det. som en skattjakt. 

gör en skattkarta. gör ett kryss vid frisörsalongen. Ge frisören en nästa karta så får hon gå till ett ställe där ni gömt ett fotoalbum. och en ledtråd. Denna leder sen till kameran dagen efter, 

gör ngt liknande med tröjan

• Whitetrash86
    Nex skrev 2014-01-02 23:11:29 följande:
    Det är hon iofs... Men berätta vad som kommer eller?
    Nej, bara att ena paketet kommer senare eftersom du var tvungen att beställa (om det inte kommer under dagen)
  • isadora81

Berätta inte vad det är i paketen utan säg bara att två till paket kommer. Då har hon något att se fram emot nästa dag också.

• Nex

Ett av paketen hann komma som tur är. Puh, eftersom hon var besviken och tjatade för att ett paket saknades :-S

Svar på tråden Kalas utan paket! Hjälp! Roligt rim eller gåta?