• Tomaraya

Skinheads

Jag gjorde en profil här bara för jag undrar varför folk tror att skinheads är högerextremister.
    Jag ser mig själv dom skinhead...Jag lyssnar på musiken klär mig i jeans och pike eller skjorta. 
    Jag jobbar och sliter för allt som jag har, 
    Kängor har jag också. 
    Blir så trött på folk som dömer dom riktiga skinheadsen. En skinhead har inget emot invandrare.. 
    Jag hatar att folk dömer en skinhead bara för man ser ut som man gör. 
    Snälla berätta varför ni dömer oss bara för vi klär oss som vi gör, när det ända vi göra är att leva ett underbart liv.
    Det finns inga riktiga skinheads som är nassar. 

Vill även säga att jag har barn och tänker inte sluta med min stil för det..
    Har många gånger hört att jag borde växa upp o lägga av när jag har barn, men jag fattar vad jag ska lägga av med. Jag är ju den jag är.

• Svar på tråden Skinheads
  • exceptionell

Jag tänker att det är smått dumt att skaffa en stil som är så starkt förknippad med rasism/nazism, och sedan klaga över att folk har fördomar. Det finns hur många stilar som helst du kan välja mellan, och så väljer du just det. 

Man blir alltid bedömd efter ytan, oavsett stil. Folk kommer alltid förknippa vissa attribut med olika saker. Välj en stil som matchar det du vill sända ut i stället för tvärtom. 

• Madness82

Gör som jag och skit fullständigt i vad "bättre vetande" tycker

Svar på tråden Skinheads