Inlägg från: Eleonor01 |Visa alla inlägg
  • Eleonor01

Bo på gatan!

Det är ditt val att skaffa barn inte samhället. Typ 200kr om dagen tror jag du får minus skatt från försäkringskassan. Resten får ni fixa själva. Ingen som kommer försörja er. Kanske vore smart å ta reda på innan du blev gravid

• Eleonor01

Det är Knappast ett tecken på mognad att skaffa barn som släkten eller bidrag ska försörja. Stackars barn!!

• Eleonor01

Bristande ordförråd när du kallar någon gör idiot som bara svarar i en tråd. Jo du verkar verkligen mogen för Att förälder. Med stackars barn syftade jag till dig å din pojkvän

• Eleonor01

Visst. Det kanske räknas som fast inkomst men det blir inte mer än knappt 50000kr per år å ingen hyr ut till någon med en lägre års inkomst än hyra oavsett. Varför skaffar ni barn så tidigt? Vad kan ni lära ett barn när ni själva är näst intill barn? Å varför ska jag som skattebetalare betala för er som tror att ni är vuxna?

• Eleonor01

Spara denna tråden å läs den om några år. Då kan orden i told i so komma väl till pass. Tyvärr så är man odödlig å kan allt i din ålder... Du kommer att lära dig det allt eftersom åren går. Hoppas Dock för fostrets skull att du har ett stort kontaktnät

Svar på tråden Bo på gatan!