• Anonym (Undrande)

Fisa i någons mun!!

Låt säga att ni skulle slicka er man/sambo/kille i röven (ponera att ni gör det, även om det aldrig skulle vara något ni skulle göra) och han under akten råkar släppa en fis i din mun. Vad hade DU gjort? Svara ärligt. Motsvarande fråga ställer jag till dig som är man, Vad hade du gjort? 

Kan för övrigt nämna att detta har hänt mig i natt, och jag råkade samtidigt andas in av ren otur när hans fis var i min mun. Har aldrig spytt så mycket som denna natt. 

• Svar på tråden Fisa i någons mun!!
  • Anonym (..)

Jag hade spytt.. Inte för att jag egentligen tyckt att min kille var äcklig eller så, men just att få den i munnen!! 
    Nä fy fan. 

• Påven Johanna

Ja, det där med att slicka anus verkar vara ett riskabelt arbete. Ofrivillig gasavgång bör väl tas med i beräkningen. Läste en gång här på Familjeliv om kvinnor som alltid fiser när de får orgasm och trådstartarens man tyckte enligt trådstartaren bara att det var ett sorts gulligt bevis på att hon hade det fint tillsammans med honom. 

Du kanske kan ta det inträffade på samma sätt när du väl befriat dig från uppkastningarna…?

• Anonym (Undrande)
    Påven Johanna skrev 2014-01-03 11:40:17 följande:
    Ja, det där med att slicka anus verkar vara ett riskabelt arbete. Ofrivillig gasavgång bör väl tas med i beräkningen. Läste en gång här på Familjeliv om kvinnor som alltid fiser när de får orgasm och trådstartarens man tyckte enligt trådstartaren bara att det var ett sorts gulligt bevis på att hon hade det fint tillsammans med honom. 

Du kanske kan ta det inträffade på samma sätt när du väl befriat dig från uppkastningarna…?
    Brukar du släppa fisar i din partners mun när du får sådana behandlingar? 
  • Påven Johanna
    Anonym (Undrande) skrev 2014-01-03 12:14:21 följande:
    Brukar du släppa fisar i din partners mun när du får sådana behandlingar? 
    Fanns det något i mitt svar som tydde på det? 
  • Anonym (Jag hade också..)

Jag hade spytt jag med vill jag lova. Gillar att slicka min kille ibland, men då djävlar ser jag till att han gått på toa samma dag och att vi precis innan har duschat. Får kväljningar vid bara tanken av att han skulle göra det...

• Anonym (PS)

Spyr nästan bara av tanken att slicka någon i skithålet!!! Fy fan vad äckligt!!

Sen om någon dessutom fiser mig i munnen!!!!! Det finns inte ord!!!

Skyll dig själv!

• pluttbebis
    Påven Johanna skrev 2014-01-03 12:45:58 följande:
    Fanns det något i mitt svar som tydde på det? 

Nog tycker jag också det verkar som att du indikerade på det
  • Påven Johanna
    pluttbebis skrev 2014-01-03 13:58:36 följande:

Nog tycker jag också det verkar som att du indikerade på det
    Du använder "indikerade" felaktigt. Men så är du också en tomte. 
  • Anonym (rövhålet)

Men varför skulle man slicka någon i röven? Där drar jag en gräns faktiskt. Stjärthålet är det ställe där bajset kommer ut, bajset som vi inte vill röra med händerna och som sprider sjukdomar vid bristande handhygien.

Men i alla fall, ponera att det trots allt skulle hända, vad skulle jag göra om min partner fes mig i munnen? Jaa, jag skulle säga att det beror på fisen. De flesta fisar är ganska harmlösa och skulle nog inte leda till mer än att jag tappade lusten för denna gång. Kan väl tänka mig att en riktigt överjävlig fis skulle framkalla kväljningar, men oftast tycker jag att fisar är humor.

Är man så känslig för fisar förstår jag inte att man ger sig till att slicka rövhålet...

• Anonym (Jag hade också..)
    Anonym (rövhålet) skrev 2014-01-03 14:29:15 följande:
    Men varför skulle man slicka någon i röven? Där drar jag en gräns faktiskt. Stjärthålet är det ställe där bajset kommer ut, bajset som vi inte vill röra med händerna och som sprider sjukdomar vid bristande handhygien.

Men i alla fall, ponera att det trots allt skulle hända, vad skulle jag göra om min partner fes mig i munnen? Jaa, jag skulle säga att det beror på fisen. De flesta fisar är ganska harmlösa och skulle nog inte leda till mer än att jag tappade lusten för denna gång. Kan väl tänka mig att en riktigt överjävlig fis skulle framkalla kväljningar, men oftast tycker jag att fisar är humor.

Är man så känslig för fisar förstår jag inte att man ger sig till att slicka rövhålet...
    Man gör det för att vissa tycker det är skönt och andra tycker om att se få sin partner att njuta?

Jag tycker också fisar hör lite humor, men en fis i munnen skulle jag nog inte skratta så mycket av.
Svar på tråden Fisa i någons mun!!