Inlägg från: Påven Johanna |Visa alla inlägg
  • Påven Johanna

Fisa i någons mun!!

Ja, det där med att slicka anus verkar vara ett riskabelt arbete. Ofrivillig gasavgång bör väl tas med i beräkningen. Läste en gång här på Familjeliv om kvinnor som alltid fiser när de får orgasm och trådstartarens man tyckte enligt trådstartaren bara att det var ett sorts gulligt bevis på att hon hade det fint tillsammans med honom. 

Du kanske kan ta det inträffade på samma sätt när du väl befriat dig från uppkastningarna…?

• Påven Johanna
    Anonym (Undrande) skrev 2014-01-03 12:14:21 följande:
    Brukar du släppa fisar i din partners mun när du får sådana behandlingar? 
    Fanns det något i mitt svar som tydde på det? 
  • Påven Johanna
    pluttbebis skrev 2014-01-03 13:58:36 följande:

Nog tycker jag också det verkar som att du indikerade på det
    Du använder "indikerade" felaktigt. Men så är du också en tomte. 
  • Påven Johanna
    pluttbebis skrev 2014-01-03 16:22:55 följande:

Nej jag är ingen tomte? Var får du det ifrån? Tyckte bara det verkade som att det är en sak som du råkat göra på din partner.
    Från samtliga av dina inlägg. Den sammantagna bilden är dessvärre inte smickrande. 
  • Påven Johanna
    pluttbebis skrev 2014-01-03 17:16:22 följande:

Hur menar du med "samtliga mina inlägg"? Har jag sagt något här som får mig att framstå som en tomte? Jag sa bara att det av ditt inlägg kan ges ett intryck av att du beter dig så mot din partner
    Jo, jag har förstått att du lyckats missförstå den enkla information jag gav i mitt inledande inlägg på det sättet. Jag har emellertid aldrig vare sig slickat eller blivit slickad runt och/eller i anus. Ts bad de av oss som antingen är oerfarna på området eller helt enkelt  - som jag - ointresserade av rim job att ändå besvara frågeställningen. Utifrån det aktuella aktivitetsområdet tycker jag mig då kunna framföra budskapet att risken finns för att något i den där stilen skulle kunna ske. 

Den som slickar sin partner i örat kanske får öronvax på tungan. 
    Skrev jag tillräckligt långsamt nu?
  • Påven Johanna

Samtliga dina inlägg som i samtliga inlägg du någonsin har skrivit på det här forumet.
     "Psykologisk forskare".

Svar på tråden Fisa i någons mun!!