Kosmetisk tatuering. Behöver tips och information!
Hej!
Jag har tatuerat ögonbrynen två gånger, första gången ses som bas och nästa påfyllnad. Och jag gjorde det nu i höstas. Gjorde det hos en tjej i Malmö.. Och jag är inte helt hundra nöjd, det har lossnat en del färg, särskilt mitt i ögonbrynen. Tjejen som jag gick till tar 1100 första gången och sen påfyllnad för 400 och det anses väl vara en av de billigaste och jag tro med nu att det är bättre och lägga lite mer pengar på en dyrare. Samt att denna tjejen har verksamheten i sin lägenhet. Tänker att någon med en "riktigt" salong har mer kunskap osv..
Det är lite jobbigt i början för man ska smörja dem 4-5 ggr om dagen i 10 dagar, och under den tiden får man absolut inte komma i kontakt med vatten, sol, krämer osv Man får inte heller sminka sig, inte ens i ansiktet runt omkring. Plus att dem är KOLSVARTA och svullna den första veckan. Så man ser rätt rolig ut.
Jag har klagat lite till tjejen så ska eventuellt får göra en påfyllnad till lite billgare nu snart för hon påstår att vissa behöver två påfyllnader, att min hud inte tar färgen bra. Jag är inte så påläst så kanske har hon rätt men ja jag försöker väl en gång till sen skiter jag i det. Men jag har läst om många andra som har gått till andra och varit väldigt nöjda.