Mkp
Någon som nyligen gjort mkp? Hur länge fick ni vänta på svar? Gjorde mitt i måndags, har inte fått svar än... Är ju en del röda dagar men den här väntan är såååå jobbig!
Någon som nyligen gjort mkp? Hur länge fick ni vänta på svar? Gjorde mitt i måndags, har inte fått svar än... Är ju en del röda dagar men den här väntan är såååå jobbig!
Jag gjorde i Lund den 5 december och fick svar den 13 december...lång väntan...
Jag gjorde också mkp i lund. Svaret kom 6 dagar efter provtagningen. För ett år sedan gjorde jag fvp - också i lund. Då hamnade vi mitt i en del röda dagar. Provet togs den 27:e dec och vi fick svar den 7:e jan. LIte längre väntan den gången.
Tack för era svar Purlan och Sinni hoppas att jag får ett brev på tisdag
Lycka till, hoppas du får ett bra besked!
Hej! Går också och väntar på mitt svar från mkp! Gjorde mitt den 30/12... Läkaren sa att det skulle ta en vecka och att han skulle ringa... Har ju varit röda dagar men jag hoppas han ringer i dag... Herregud vilken pers att vänta på svaret, hur mår ni??
Åh vad härligt med ett positivt besked ð??? jag gjorde mitt i Linköping men vi letar inte efter de vanligaste trisomierna utan vi gör en utökad analys ... Hoppas så att de ringer i morgon!!!
Grattis Snorpan!