Dålig sexlust har förstört äktenskap
Jag och min fru har haft problem med sexlivet i fem år. Jag har haft problem eftersom min fru inte har lust och inte vill göra något åt det. Min fru har haft problem eftersom hon tycker jag är dryg då jag vill prata om vårt dåliga sexliv. att inte ha sex är inte något problem för henne. Hon kramas hellre med sin katt än med mig.
Efter tre år av problem bestämde jag mig för att kolla hur ofta vi faktiskt har sex. Jag började anteckna i min almanacka när vi hade sex. Under 2012 hade vi sex 16 gånger och under 2013 har vi haft 12 gånger. Det blev ett uppsving i slutet av 2012 eftersom jag sa att jag ville skiljas om vi inte gjorde något åt sexlivet. De flesta gånger vi haft sex är placerade i december 2012 och januari 2013. Av de 28 gånger vi haft sex är 14 gånger under dessa två månader. Övriga 22 månader har vi fått till det 14 gånger. Jag har aldrig tagit upp med henne att jag räknat gångerna.
Största problemet är att jag när vi har sex känner att det finns ingen lust. Jag har några gånger avbrutit för det har känts som ett övergrepp, och jag har mått dåligt.
Under dessa två år har jag skött om hemmet helt och hållet. Jag har tvättat, städat, lagat mat, servat och betalat. Hon har fått leva som en prinsessa.
Nu orkar jag inget mer. Vi skiljer oss och det beror på det dåliga sexlivet. Det dåliga sexlivet har gjort att inget annat heller är roligt. Det har runnit över på allt.
Jag vill bara säga att om ni har problem med lusten, försök göra något åt det. Annars kommer äktenskapet gå i graven.