Inlägg från: Anonym (knarkaren) |Visa alla inlägg
  • Anonym (knarkaren)

Ska jag prova denna drog?

Anonym (Nybörjaren) skrev 2014-01-04 11:32:53 följande:
    Alla mina vänner använder en drog som jag oxå funderar på att prova. Men jag är lite osäker. De blir helt personlighetsförändrade, en tjej som är blyg och lugn blir plötsligt jätte modig tex. Alla säger att dem har skitkul och skrattar och sjunger. Men jag har sett att tar man för mycket så kan man börja krampa och kräkas. En del har skadat sig själva och börjat slåss med varandra. Dagen efter mår några jätte dåligt, har ont och får ångest. Men alla tycker jag ska prova och de verkar ju ha roligt på kvällen. Vad ska jag göra?

Skitenkelt !! Avstå !!! Inget annat  Glad
  • Anonym (knarkaren)
    frappa skrev 2014-01-04 14:57:14 följande:
    LoL, det är ju alkohol dummer :D
    Droger är nått vi använder flitigt i detta samhälle, bara när det är lagligt så triggas inte moralpaniken.

Sorglig ,, eller trollar du ?
    Har du erfarenhet eller ??
  • Anonym (knarkaren)
    frappa skrev 2014-01-04 15:17:25 följande:
    Förstår inte ditt svar?

Ok, sorry !! kopplade inte !Glad
  • Anonym (knarkaren)
    Queenie70 skrev 2014-01-04 15:21:16 följande:

Vederbörande menar att TS syftar på alkohol som han/hon menar är en drog, precis som alla andra droger trots att den är laglig.

Ok, missat detta , Ts är ett troll !! Glad
  • Anonym (knarkaren)
    frappa skrev 2014-01-04 15:38:16 följande:

Typ av, gissar jag.

Men ville nog även göra folk eftertänksamma och kanske tom påvisa hyckleriet många har kring droger(alkohol inkluderat).

Jag rekommenderar ingen att börja med droger(alkohiol inkluderat), men anser det är var människas rätt att bestämma själv om de vill använda droger.

Ja vi väljer själva , sant !! Jag ångrar mitt val ...... Det var lätt att prova , men fan så svårt att bli ren !!
    har 17 års ,, missbruk
Svar på tråden Ska jag prova denna drog?