• Anonym (Nybörjare)

Var träffar man män?

Jag har varit singel i tre år, har ett barn sen tidigare förhållande. Jag är 24 och ser rätt bra ut så det är inget problem men jag vet inte hur man träffar nya män? Bara Varit tillsammans med mitt barns pappa tidigare så vet inte riktigt var eller hur man träffar nya. Vill börja dejta igen. Hur gör jag? Tips?

• Svar på tråden Var träffar man män?
  • Anonym (Man)

speed8 .se skulle skipa nät dejtingsidor du kommer bara få en skev bild av oss män. Har provat det och dom flesta normala tjejer och killar slutar rätt snart. Dom tjejer som är kvar är oftast bara ute efter själv bekräftelse. Killarna som är kvar är oftast bara ute efter att lura till sig en tjejer och antingen få lite vågade bilder av eller någon att skicka kuk bilder till.

Om jag var dig skulle jag börja med någon manligt intresse som du tycker är kul, om du har tid? Du har juh barn så fritid kanske det inte finns så gott om. men annars pistolskytte klubb garanterat 99% killar. Kampsport är både bra för kroppen och massa vältränade killar som inte är lata, dock lite varning för tråkig attityd. Gå med i ett jakt lag samma sak här dock kanske killarna är 30 plus vilket kanske är för gammalt för dig? Troligen 99% killar. 

Om du inte hittar någon där kan du höra av dig till mig jag håller på med sport skytte och jakt och har tränat kampsport innan jag blev pappa och jobbar som tekniker ( 99%) killar så jag umgås med 99% killar, så om du inte klickar med mig så kan jag nog hitta någon till dig.

Men nu när du fått massa tips på hur man träffar killar, hur gör jag för att träffa (en vettig) kvinna. i lämplig ålder till en 32 årig kille /två barns pappa som bor norr om sthlm. 

• Noname00

Prova å ragga spontant på familjeliv Skrattande
    Under dina 3 år som singel har du inte träffat någon?

• Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Man) skrev 2014-01-05 01:11:51 följande:
    speed8 .se skulle skipa nät dejtingsidor du kommer bara få en skev bild av oss män. Har provat det och dom flesta normala tjejer och killar slutar rätt snart. Dom tjejer som är kvar är oftast bara ute efter själv bekräftelse. Killarna som är kvar är oftast bara ute efter att lura till sig en tjejer och antingen få lite vågade bilder av eller någon att skicka kuk bilder till.

Om jag var dig skulle jag börja med någon manligt intresse som du tycker är kul, om du har tid? Du har juh barn så fritid kanske det inte finns så gott om. men annars pistolskytte klubb garanterat 99% killar. Kampsport är både bra för kroppen och massa vältränade killar som inte är lata, dock lite varning för tråkig attityd. Gå med i ett jakt lag samma sak här dock kanske killarna är 30 plus vilket kanske är för gammalt för dig? Troligen 99% killar. 

Om du inte hittar någon där kan du höra av dig till mig jag håller på med sport skytte och jakt och har tränat kampsport innan jag blev pappa och jobbar som tekniker ( 99%) killar så jag umgås med 99% killar, så om du inte klickar med mig så kan jag nog hitta någon till dig.

Men nu när du fått massa tips på hur man träffar killar, hur gör jag för att träffa (en vettig) kvinna. i lämplig ålder till en 32 årig kille /två barns pappa som bor norr om sthlm. 
    Åh.. bor åt samma håll, men antagligen är du 15 år för ung eller jag 15 år för gammal ;)
  • Anonym (hilary)

Häng på Claes Ohlsons där kryllar det av karlar.

• Anonym (hmmm)

Den lokala tappstationen ragga på expediten, funkar alltid...ta en statoilstation som exempel. Finns både flickor och pojkar i 25-30 års åldern...

• Anonym (Eh?)
    Anonym (hilary) skrev 2014-01-05 01:58:38 följande:
    Häng på Claes Ohlsons där kryllar det av karlar.
    Man kanske söker sig efter en viss sorts män och dom går inte på Claes Ohlsons
  • Anonym (hilary)
    Anonym (Eh?) skrev 2014-01-05 02:39:03 följande:
    Man kanske söker sig efter en viss sorts män och dom går inte på Claes Ohlsons
    Där finns alla möjliga sorter, jag lovar. Sist jag var där så fanns det både långa, korta, tjocka, smala, med hår och utan.
    Ska du vara så kinkig, då blir det genast svårare förstås.
Svar på tråden Var träffar man män?