• Anonym (Nybörjare)

Var träffar man män?

Jag har varit singel i tre år, har ett barn sen tidigare förhållande. Jag är 24 och ser rätt bra ut så det är inget problem men jag vet inte hur man träffar nya män? Bara Varit tillsammans med mitt barns pappa tidigare så vet inte riktigt var eller hur man träffar nya. Vill börja dejta igen. Hur gör jag? Tips?

• Svar på tråden Var träffar man män?
  • Anonym (Man)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2014-01-05 01:53:05 följande:
    Åh.. bor åt samma håll, men antagligen är du 15 år för ung eller jag 15 år för gammal ;)
    Hur ska du ha det? jag kan inte både vara 15 för gammal och för ung samtidigt, jag skrev juh hur gammal jag är. Om det inte var för att det var oförskämt så hade jag tänkt fråga hur gammal du är?
  • Anonym (Man)
    Anonym (Man) skrev 2014-01-05 02:47:16 följande:
    Hur ska du ha det? jag kan inte både vara 15 för gammal och för ung samtidigt, jag skrev juh hur gammal jag är. Om det inte var för att det var oförskämt så hade jag tänkt fråga hur gammal du är?
    Sorry läste fel....Oskyldig
  • Anonym (Eh?)
    Anonym (hilary) skrev 2014-01-05 02:42:26 följande:
    Där finns alla möjliga sorter, jag lovar. Sist jag var där så fanns det både långa, korta, tjocka, smala, med hår och utan.
    Ska du vara så kinkig, då blir det genast svårare förstås.
    Jag tänker mer på det personliga planet. Jag vill ha någon som Chuck Bass och han hänger inte på Claes Ohlson eller fixar med saker hemma, det finns personal för sånt.
  • Anonym (hilary)
    Anonym (Eh?) skrev 2014-01-05 03:36:25 följande:
    Jag tänker mer på det personliga planet. Jag vill ha någon som Chuck Bass och han hänger inte på Claes Ohlson eller fixar med saker hemma, det finns personal för sånt.
    Ah, någon vars enda intressen är sex och pengar.
    Då får du väl se till att ha massor med pengar och vara sexigare än alla andra (killar som tjejer).
    Tennisveckan i Båstad kanske vore något, fast det är rätt långt till sommaren. 
  • lasslotegel

gå med i en skytteklubb.
    får du träffa nya vänner!

Lyder minsta vink
  • Anonym (Milfhunter)

Prova happy pancake en kompis kör det och genererar en hel del.

• nymedlem
    lasslotegel skrev 2014-01-05 14:07:03 följande:
    gå med i en skytteklubb.
    får du träffa nya vänner!
    Skytteklubb? Det låter spännande tycker jag. Är också tjej/kvinna och singel. Finns det i sthlm?
  • MrLily
    nymedlem skrev 2014-01-05 15:23:20 följande:
    Skytteklubb? Det låter spännande tycker jag. Är också tjej/kvinna och singel. Finns det i sthlm?
    Japp finns en i Rosersberg.

Börja med IPSC då får du lite fysisk träning också.
  • nymedlem
    MrLily skrev 2014-01-05 15:53:47 följande:
    Japp finns en i Rosersberg.

Börja med IPSC då får du lite fysisk träning också.
    Kollar in hemsidan nu, men vad är IPSC?
  • monty
    nymedlem skrev 2014-01-05 15:23:20 följande:
    Finns nästan överallt.

Även om ovanstående inlägg troligen var ett försök att vara fyndig. :)
  • Anonym (fattar inte)
    monty skrev 2014-01-05 16:37:36 följande:
    /Skytteklubb/ Finns nästan överallt.

Även om ovanstående inlägg troligen var ett försök att vara fyndig. :)

Förlåt en dum fråga men varför skulle det vara fyndigt? Ehh..? Är det för att en tjej skulle vara intresserad av skytte?? Jag har bara känt en (1) person som varit med i en skytteklubb, vad jag vet, och hon var tjej och tävlade dessutom en del. 

• Anonym (Petra)

Det verkar krylla av 30-åriga oskulder här på FL. De lär vilja göra vad som helst för dig. Prova där.

• monty
    vinmonster skrev 2014-01-05 17:19:52 följande:

skytteklubb - ..TRÄFFA nya vänner.
    Tack ;) Tänkte svara, men... ibland så... ger upp...
  • MrLily
    nymedlem skrev 2014-01-05 16:03:37 följande:
    Kollar in hemsidan nu, men vad är IPSC?

">

Fast ett tips köp inte en glock.
Svar på tråden Var träffar man män?