• Anonym (Självisk subba)

Ytterligare en i raden miserabla och otillfredställda...

Hej allihopa.

Jag vet att det finns flera hundra trådar nästan exakt som den här, men jag måste få skriva av mej lite och få feedback för min situation. Jag vet inte varför ens - och jag skäms så sjukt mycket och känner mej så hemskt illojal som skriver det här, men...jag måste få ut det på något sätt, och att prata med honom hjälper verkligen inte...

Jag och min pojkvän (jag är 31, han är 37) har varit tillsammans i sex månader nu - det är inte vidare länge och kanske borde jag helt enkelt inse att det inte blir bättre och göra slut innan jag blir För fäst vid honom. Problemet är att det Är jag redan - jag älskar det här jävla fanstyget och jag blir så frustrerad och ledsen när jag tänker på det :(

Såhär är det - när vi träffades hade jag tänkt mej ett ONS - jag var inte ute efter ett förhållande för jag vet att jag har en tendens att gå För mycket upp i min partner när jag har förhållanden, så jag hade lite bestämt mej för att helt enkelt leva som singel resten av mitt liv.

Så träffades vi och jag drog hem honom för sex och han hade väl möjligen lite fylle-potens-problem, men inget extremt, så det löste sej och vi hade faktiskt bra sex. Jag vaknade dagen efter och tänkte inte mer på saken förrän han la till mej på Facebook (haha) så jag tänkte att han kunde ju bli min KK så kunde jag ha sex och ändå vara singel.

Johejdu - 13 dagar tog det så var vi så upp över öronen kära båda två att vi bestämde oss för att ha ett förhållande istället.
    Så långt allt väl. Typ.

Nu kommer det jobbiga, men jag vet fan inte i vilken ände jag ska börja...
    Jag märkte rätt tidigt att jag vill ha mer sex än honom - vi pratade om det och han berättade att han aldrig haft direkt överväldigande sexlust, och att det lett till ganska extrema problem tidigare - han har varit gift med en kvinna som också tyckte att hon fick för lite sex (även om hon visst fick en hel del mer än jag får...)

Hennes lösning på det problemet var att helt enkelt ställa ultimatum VARJE gång hon ville ha sex och säga "Antingen sätter du på mej nu, eller så går jag och har sex med någon annan" - han tyckte inte att det var direkt supersexigt, fick någon form av psykiskt framkallade potensproblem och fick oftare och oftare se henne dra iväg för att ha sex med någon annan, medan han satt hemma och kände sej värdelös.

Efter 10 års äktenskap slutade det i skilsmässa. Jag fattar inte hur fan det höll så länge ens.
    Nåja, nu är han med mej och vi har fan inte heller sex.
    Bland det första han sa till mej - efter ungefär två veckor eller så, INNAN jag märkt av att vi aldrig hade sex (vi träffades inte så ofta, pga skiftjobb, så jag hade inte reagerat på det än) var att "Om du vill så får du ha sex med andra - så länge du berättar det för mej och inte använder det som någon form av maktspel"

Jag undrade då om han ville ha sex med andra, så att det var därför han sa så, men han sa att nej, han ville inte ha sex med någon annan - han var bara orolig att han inte skulle räcka till åt mej. Jag skrattade bort det och sa att han var perfekt som han var.

Nu vet jag bättre - men jag Vill verkligen inte dumpa honom bara för att vi aldrig har sex ("aldrig" är Rent skitsnack från min sida - ungefär en gång i veckan blir det faktiskt...oftast i alla fall...eller varannan eller så...som sagt, jag skäms över att jag skriver det här...)

Liksom - han är gosig och kramig och Oerhört fysisk - vi har timlånga hångelsessioner, han vill hålla hand eller hålla om mej eller ta på mej nästan hela tiden, vad vi än gör - han säger att han älskar mej flera gånger om dagen, han ger mej tid och uppmärksamhet och ömhet och...jag är en jävla subba som bara vill knulla.

Nej, alltså, nej - jag är orättvis mot mejsjälv också. Jag älskar honom, jag tycker om att bara gosa eller kyssas - men han är så löjligt sexig och det slutar Alltid med att jag är så kåt så jag vill skrika eller gnida mej mot möbler, medan han säger att han är trött, pussar mej godnatt och vänder ryggen mot mej (men vill hemskt gärna att jag ska vara "stora skeden" och hålla om honom när vi sover)

Jag märker att jag blir mer och mer frustrerad och när vi pratar om det så vet jag ju att han bara känner sej pressad, stressad och olycklig - men vad ska jag göra då?

Jag VILL INTE ha sex med någon annan. Det vore en så enkel lösning, men jag vill inte.
    Jag vill att han ska vilja ha mej :(

Jag är livrädd att han ska träffa någon annan, som sexet funkar med och lämna mej på grund av det - samtidigt sitter jag och verkligen funderar om jag kan leva såhär...

Jag känner mej ful och osexig och när vi ligger nakna och hånglar i en timme och han fan inte ens får LITE stånd så...vad är det för FEL på mej?!
    Varför tänder han inte på mej?

För sex månader sedan förstod jag inte - nu börjar jag förstå - för nu börjar jag känna mej äcklig och osexig och därmed Blir jag det också - jag orkar inte bry mej om hur jag ser ut eller försöka göra speciella saker eller ta initiativ eller klä upp mej, för det leder ingen vart - jag börjar dessutom bli ganska deprimerad av det här, så nu har jag gått upp ungefär 5 kilo (jag var ganska rund redan innan, nu är jag TJOCK) så NU förstår jag att han inte tänder på mej.

Men han ville ju knappt ha sex alls innan det heller...

Jag vet inte vad jag ska göra och det blir bara värre och värre :(
    Kan jag verkligen göra slut bara på grund av det här, när jag vill leva med honom tills jag dör om han bara kunde sätta på mej ibland?
    Blä. Jag förstår ingenting...
  • Svar på tråden Ytterligare en i raden miserabla och otillfredställda...

Jag vette FAN vad som hände med formateringen här egentligen - texten är ju helt trasig och oläslig...antar att jag inte förtjänar bättre när jag är så jävla elak att jag alls skriver det ...:/ 

Anonym (Självisk subba) skrev 2014-01-05 07:16:50 följande:
    Hej allihopa.

Jag vet att det finns flera hundra trådar nästan exakt som den här, men jag måste få skriva av mej lite och få feedback för min situation. Jag vet inte varför ens - och jag skäms så sjukt mycket och känner mej så hemskt illojal som skriver det här, men...jag måste få ut det på något sätt, och att prata med honom hjälper verkligen inte...

Jag och min pojkvän (jag är 31, han är 37) har varit tillsammans i sex månader nu - det är inte vidare länge och kanske borde jag helt enkelt inse att det inte blir bättre och göra slut innan jag blir För fäst vid honom. Problemet är att det Är jag redan - jag älskar det här jävla fanstyget och jag blir så frustrerad och ledsen när jag tänker på det :(

Såhär är det - när vi träffades hade jag tänkt mej ett ONS - jag var inte ute efter ett förhållande för jag vet att jag har en tendens att gå För mycket upp i min partner när jag har förhållanden, så jag hade lite bestämt mej för att helt enkelt leva som singel resten av mitt liv.

Så träffades vi och jag drog hem honom för sex och han hade väl möjligen lite fylle-potens-problem, men inget extremt, så det löste sej och vi hade faktiskt bra sex. Jag vaknade dagen efter och tänkte inte mer på saken förrän han la till mej på Facebook (haha) så jag tänkte att han kunde ju bli min KK så kunde jag ha sex och ändå vara singel.

Johejdu - 13 dagar tog det så var vi så upp över öronen kära båda två att vi bestämde oss för att ha ett förhållande istället.
    Så långt allt väl. Typ.

Nu kommer det jobbiga, men jag vet fan inte i vilken ände jag ska börja...
    Jag märkte rätt tidigt att jag vill ha mer sex än honom - vi pratade om det och han berättade att han aldrig haft direkt överväldigande sexlust, och att det lett till ganska extrema problem tidigare - han har varit gift med en kvinna som också tyckte att hon fick för lite sex (även om hon visst fick en hel del mer än jag får...)

Hennes lösning på det problemet var att helt enkelt ställa ultimatum VARJE gång hon ville ha sex och säga "Antingen sätter du på mej nu, eller så går jag och har sex med någon annan" - han tyckte inte att det var direkt supersexigt, fick någon form av psykiskt framkallade potensproblem och fick oftare och oftare se henne dra iväg för att ha sex med någon annan, medan han satt hemma och kände sej värdelös.

Efter 10 års äktenskap slutade det i skilsmässa. Jag fattar inte hur fan det höll så länge ens.
    Nåja, nu är han med mej och vi har fan inte heller sex.
    Bland det första han sa till mej - efter ungefär två veckor eller så, INNAN jag märkt av att vi aldrig hade sex (vi träffades inte så ofta, pga skiftjobb, så jag hade inte reagerat på det än) var att "Om du vill så får du ha sex med andra - så länge du berättar det för mej och inte använder det som någon form av maktspel"

Jag undrade då om han ville ha sex med andra, så att det var därför han sa så, men han sa att nej, han ville inte ha sex med någon annan - han var bara orolig att han inte skulle räcka till åt mej. Jag skrattade bort det och sa att han var perfekt som han var.

Nu vet jag bättre - men jag Vill verkligen inte dumpa honom bara för att vi aldrig har sex ("aldrig" är Rent skitsnack från min sida - ungefär en gång i veckan blir det faktiskt...oftast i alla fall...eller varannan eller så...som sagt, jag skäms över att jag skriver det här...)

Liksom - han är gosig och kramig och Oerhört fysisk - vi har timlånga hångelsessioner, han vill hålla hand eller hålla om mej eller ta på mej nästan hela tiden, vad vi än gör - han säger att han älskar mej flera gånger om dagen, han ger mej tid och uppmärksamhet och ömhet och...jag är en jävla subba som bara vill knulla.

Nej, alltså, nej - jag är orättvis mot mejsjälv också. Jag älskar honom, jag tycker om att bara gosa eller kyssas - men han är så löjligt sexig och det slutar Alltid med att jag är så kåt så jag vill skrika eller gnida mej mot möbler, medan han säger att han är trött, pussar mej godnatt och vänder ryggen mot mej (men vill hemskt gärna att jag ska vara "stora skeden" och hålla om honom när vi sover)

Jag märker att jag blir mer och mer frustrerad och när vi pratar om det så vet jag ju att han bara känner sej pressad, stressad och olycklig - men vad ska jag göra då?

Jag VILL INTE ha sex med någon annan. Det vore en så enkel lösning, men jag vill inte.
    Jag vill att han ska vilja ha mej :(

Jag är livrädd att han ska träffa någon annan, som sexet funkar med och lämna mej på grund av det - samtidigt sitter jag och verkligen funderar om jag kan leva såhär...

Jag känner mej ful och osexig och när vi ligger nakna och hånglar i en timme och han fan inte ens får LITE stånd så...vad är det för FEL på mej?!
    Varför tänder han inte på mej?

För sex månader sedan förstod jag inte - nu börjar jag förstå - för nu börjar jag känna mej äcklig och osexig och därmed Blir jag det också - jag orkar inte bry mej om hur jag ser ut eller försöka göra speciella saker eller ta initiativ eller klä upp mej, för det leder ingen vart - jag börjar dessutom bli ganska deprimerad av det här, så nu har jag gått upp ungefär 5 kilo (jag var ganska rund redan innan, nu är jag TJOCK) så NU förstår jag att han inte tänder på mej.

Men han ville ju knappt ha sex alls innan det heller...

Jag vet inte vad jag ska göra och det blir bara värre och värre :(
    Kan jag verkligen göra slut bara på grund av det här, när jag vill leva med honom tills jag dör om han bara kunde sätta på mej ibland?
    Blä. Jag förstår ingenting...
    Men om jag citerar så kanske det syns? Förlåt för spammet - testar om det hälper :( 
  • Anonym (Förstår!!!)

Oj. Jag förstår dig precis. Så var det med mig och min man. I början hade jag bara tänkt mig att ha en man att mysa och ha sex med men så blev jag kär. Märkte precis som du väldigt tidigt att vi hade sex sällan och att han inte var så där kåt och villig (haha) som man ofta är i början när man knullar som kaniner. Trodde det berodde på att han kanske ville retas och var så jävla askåt jämt, precis som du beskriver! Ville typ gnugga mig mot allt, lämnade i princip snigelspår efter mig och onanerade hejdlöst både innan och efter våra dejter. Och när jag tog upp det med honom så sa han att han är dålig på att visa det och bla bla, rena.bortförklaringar eftersom det visade sig långt senare att det var hans självförtroende som förstörde. Men jag var ju redan fast och levde på hoppet. Sen dess har mycket hänt. Vi har gått igenom mycket jobbigt (sorg bla) och däremellan har vi liksom inte hunnit komma ikapp. Jag gick också upp i vikt, slutade bry mig för det gjorde ju ingen skillnad, blev äcklad av mig själv och sexlusten försvann. Vi är idag gifta och kämpar fortf med sexlivet, nästan 5 år senare. Den här biten har varit ett problem sen dag 1 egentligen. Eller dag 2 för försts dejten hade vi sex 3 gånger så blev ju blåst där haha. Du måste ställa dig frågan om du kan leva med så lite sex och vad det innebär för DIG. Det påverkar dig ju negativt på så sätt att du mår dåligt, går upp i vikt och slutar bry dig. Du vet att han tänder på dig men har en annan sexdrift men det slår på ditt självförtroende. Kan du nöja dig med hur det är, mötas på halva vägen och inte låta det gå ut över dig själv eller.vet du.med dig innerst inne att det inte går? Tänk nu inte på hur du HOPPAS på att det blir, vad säger din magkänsla? Att leva på hoppet är jobbigt och magkänslan brukar ha rätt.

Jo, det är väl just det - "kul" (även om jag lider med dej) att höra att jag inte är ensam iaf.

Det jävligaste är att jag tror verkligen inte jag kan leva såhär - om jag bara på något sätt kunde åka 17 år bakåt i tiden och dränka hans jävla ex-fru innan de träffades och hon förstörde honom - för jag vet att så mycket av det bottnar i det hon gjorde mot honom också :/ 

Men jag Vill ju inte göra mej av med honom bara för något så ynkligt som sex - det låter så ytligt och...kallt :/ 

Han gör mej så glad och får mej att må så bra på alla sätt Utom just det här - men jag Kan inte ha kakan och äta den, typ - antingen får jag offra allt han och jag har för sex, eller så får jag offra sex för det vi har...blä  :/ 

• Alfred811

Det spelar ingen roll vad anledningen till ett uppbrott är, eller hur det ses av andra. Om du inte vill leva så så är det det enda skälet du behöver ha.

Mitt sexliv är väldigt viktigt och skulle aldrig kompromissa bort den delen. Ett levande och stimulerande intimt liv är viktigare för mig än att leva i en annars bra relation men som saknar intimiteten.

• Kereza

Tror att mitt problem är att intimitet finns det ju - hur mycket som helst - men inte sex.
    Om han inte tog i mej alls så hade jag liksom bara sagt att "Ok, han är inte intresserad, jag har slösat nog med tid för både honom och mej" och dragit - men han vill ju hålla på och ta på mej hela tiden - bara inte ha sex.

Ibland funderar jag om han ändå inte är intresserad av mej utan typ sexsvälter mej för att jag ska göra slut, så han slipper göra slut med mej :/

• Anonym (Hellas)

Kan han få dej säker på att det inte är dej det är fel på, att hans lägre lust är oberoende av dej?

Min sambo vill mer sällan än mej, men han har till slut fått mej att förstå och känna att det är helt oberoende av mej. Han är mer känslig för stress, trötthet osv just vad det gäller lusten.

När vi hade en riktigt dålig period utan sex så var det trist att bara onanera. Men nu när vi har bra sex nästan en gång i veckan, och mycket närhet däremellan, så är det en helt annan sak att fixa egna orgasmer att dryga ut med emellan vårt sex, då är det ok.

Kolla också med din kille om han tycker det kan vara härligt/mysigt att ge dej en skön stund även om han själv inte är så kåt att han vill ha de egen orgasm. Min sambo tycker ibland att det är upphetsande att slicka mej utan att känna nån press på att få stånd och leverera penetration. Just att göra klart från början att jag vill komma och inte han, gör det avslappnat för oss båda, och han gillar det verkligen också. Ett sätt för er att kunna vara nöjda båda två om ni älskar varandra?

• Tom Araya

Det verkar vara så enkelt att ni inte matchar varandra sexuellt, det är bara att acceptera och bestäm dig för hur mycket kärleken till just honom är värd i förhållande till mer sex och kanske även kärlek till någon annan.

• Anonym (mesig?)

TS, jag tror du gör fel när du skyller problemen med hans ex-fru eller på dig själv. Problemet verkar handla om honom själv enbart, han kanske alltid har varit såhär. Tror att det handlar om att han har för låga testosteronnivåer eller nån näringsbrist kanske, eller kanske nåt djupt liggande psykologiskt problem. Nån spärr kanske? Gå till psykolog?

Eller så är han bara en stor mespropp. Men tänk på att om det är så här nu, när ni är relativt unga, så lär det inte bli direkt mer sex om ni får barn senare.

Låter bara konstigt med timslånga hångelsessioner som inte leder nån vart vidare, nåt som ju brukar falla sig naturligt då.

• Läkaren

Hejsan!

Hur är det med din pojkvän i övrigt? Känner han sig ofta trött och deppig? Det du beskriver kan vara beroende på att han har låg testosteronnivå, kan vara så att han har haft det hela livet och därför inte direkt haft någon normal sexlust. Gå till läkarmottagning med honom, låt honom beskriva sina besvär för läkaren och kolla hans blodvärden av testosteron. Det är både för hans och för din skull eftersom om det nu är så att han har låg testosteronnivå så kommer han må otroligt mycket bättre efter att han har fått ersättningsbehandlig. 

MVH Läkare

• Anonym (Subbman)
    Anonym (Självisk subba) skrev 2014-01-05 08:57:40 följande:
    Jo, det är väl just det - "kul" (även om jag lider med dej) att höra att jag inte är ensam iaf.

Det jävligaste är att jag tror verkligen inte jag kan leva såhär - om jag bara på något sätt kunde åka 17 år bakåt i tiden och dränka hans jävla ex-fru innan de träffades och hon förstörde honom - för jag vet att så mycket av det bottnar i det hon gjorde mot honom också :/ 

Men jag Vill ju inte göra mej av med honom bara för något så ynkligt som sex - det låter så ytligt och...kallt :/ 

Han gör mej så glad och får mej att må så bra på alla sätt Utom just det här - men jag Kan inte ha kakan och äta den, typ - antingen får jag offra allt han och jag har för sex, eller så får jag offra sex för det vi har...blä  :/ 
    Jag tror du behöver skaka av dig det här, för ditt eget bästa. Vad hans exfru gjorde mot honom var helt klart fel, men att skylla hans obefintliga lust på henne är bara dumt. Du vet heller inte om det han talar om för dig är sant, hon kanske inte fick något hon heller och han vet att det är ett problem och berättar inte hela sanningen för att skydda sig. Det finns en enorm press bakom sexualitet.

Men åter igen, vissa har lägre sexlust än andra.

Jag lever just nu också med en partner som beter sig på samma sätt. Allt stämmer in precis, till och med det du skrev om att "jag fick ha sex med andra" och anledningen till det. Och jag vill ju inte det heller, precis som du.

Jag har dock varit inne i det här lite längre, det är snart 2 år nu. Och det blir tyvärr inte bättre. Mitt livs kärlek är fortfarande lika ointresserad av mig som för 2 år sedan när allt började, och det har bara blivit mindre och mindre, trots diverse löften om försök osv.

Jag har också gått upp i vikt (tröstäter och slarvar med träningen) och livet känns väldigt grått.

Så ha inte bråttom, men tänk också efter om du kan se dig själva i den här situationen om 2 år. Det har gjort väldigt ont på vägen och det önskar jag ingen annan.
  • Anonym (Torkan)

Här är en till... Självförtroendet i botten, ersättningsäter och blivit fet. Min sambo (o far t mina barn) har dock försökt dölja sin låga drift, tvärt om sa han i början att han se sig själv som en "mycket sexuell person" och haft 1000 ursäkter som att skylla på tidigare partners. Försökte i flera år få honom att gå och kolla sitt testosteronvärde, men han slingrar sig ur det också. Jag har inte längre några förväntningar på sex, men en STOR del av livet saknas och när man inte har sex så hittar man inte tillbaka till förälskelsen i vardagen. Följaktligen dör relationen på sikt, vi sjunger i alla fall på sista versen. Kanske helt i onödan, funderar jag ibland. Jag råder ingen att försätta sig i denna situation, för det är inte mindre smärtsamt att göra slut efter 6år, bara mer bittert....

• Orcha

Men. Varför gör ni er till offer? Älskar ni dom? Älskar dom er? Vad är viktigast? För dig. För honom.

I UK åker jag i en väldigt high fart. Här hemma småpyser jag mest...
Svar på tråden Ytterligare en i raden miserabla och otillfredställda...