Inlägg från: Anonym (5 mf) |Visa alla inlägg
  • Anonym (5 mf)

4:e missfallet

Usch beklagar :'( har själv haft 2 på raken sen fick jag en son å sen 3 till på raken så sammanlagt har ja fått 5 missfall,har börjat ge upp hoppet om ett syskon till sonen..vi har försökt sen Augusti men inget resultat sista missfallet var i juli

• Anonym (5 mf)
    Anonym (Sorg) skrev 2014-01-10 21:06:41 följande:
    Vi har fått 4 mf sen i augusti, jag blir gravid varje gång vi försöker men det går bara några dagar så blir de mf...om och om igen....

Jag e gravid igen nuv 4+3 å har börjat blöda igen så nu väntar jag på yttligare ett missfall visst känns det hopplöst? Jag hoppas vi bägge kan få en lyckad graviditet,håller tummarna för det.
  • Anonym (5 mf)
    Anonym (6mf) skrev 2014-01-13 13:47:02 följande:
    Usch. Känner med dig! Har 2fullgågna gravidteter, En son på 5år och en dotter som dog nga månader gammal. Sen dess har vi försökt få barn och jag har fått mf 6(!!!!!) ggr... Man känner sig rätt misslyckad som kvinna. Fått göra en utredning och de finns INGA fel... Jag har "bara" otur. Suck... Men ville skriva att du inte e ensam och vi kanske kan kämpa tillsammans? Kram

Men fyy vad hemskt :'( att förlora ett spädbarn som e fött..usch bara tanken på att det skulle hända mej får hjärtat att sprängas jag har oxo gått igen 6 missfall,det sista var nu i januari.. Stor kram
Svar på tråden 4:e missfallet