Inlägg från: Natulcien |Visa alla inlägg
  • Natulcien

läggning hjälp

Kan ju vara många orsaker:

Inte trött, d.v.s. sover för mycket på dagen, eller behöver somna senare? Överstimulerad av TV? Pigg av vällingen?
    Sen förstår jag inte varför ni går därifrån hela tiden så att ni måste springa..? Är det inte enklare att ligga kvar tills han somnar?
  • Natulcien
    Bengaliiia skrev 2014-01-05 18:37:06 följande:

Kan ju självklart bero på dom sakerna du skriver om, kan prova och inte ge välling mm Varför vi inte sover där , för Att det senaste året har han lagg sig bra och allt har gått bra, så vi varken vill eller tänker börja göra något annat., efter som vi har en 3 åring där inne oxå, ,! Så jag springer nog ett tag än att ändra på något som vi alla trivdes mes innan trotsarn :)
    Ok. Ja, det är ju naturligtvis ert val om ni gärna vill springa de där 12737468382 gångerna... jag hade aldrig orkat hålla på så, utan valt att ligga bredvid i lugn och ro... Glad
  • Natulcien
    Badfantasten skrev 2014-01-05 19:02:36 följande:

Har alltid gjort det aktiva valet att barnen ska somna trygga själva i sin säng. Har hellre sprungit in de gånger det behövts.
    Skulle barnet bli tryggare av att somna själv än med en förälder tätt intill?? Hur tänker du då?
Svar på tråden läggning hjälp