Nu skall jag omskäras
Hej, Har under hela uppväxten tyckt mig ha problem med en alldeles för lång förhud som mest varit i vägen, jag har tidigare sökt för det men inte träffat någon läkare som tyckt att det är något problem,
Nu har äntligen träffat en ny läkare som förstår mitt problem. Det var en kompis till mig som för några år sedan var hos denna läkare (en kvinnlig privatläkare) och blivit omskuren med bra resultat, han fick rekommendationen att göra en sk."high and tajt" omskärelse dvs. ta bort så mycket skinn som möjligt och att själva ärret blir lång bak på skaftet, allt detta för att så mycket av dom känsliga nerverna skulle finnas kvar på skinnet på skaftet.
Vid undersökningen av min penis förstod hon mitt problem då min penis är ganska stor (ca 18cm slak) och förhuden hänger som en strut längs fram och som sagt mest är i vägen, hon drog tillbaka förhuden och beskrev hur det skulle komma att se ut efter omskärelsen och att jag inte kunde räkna med någon rörlighet alls på skinnet på skaftet vid erektion men att alla killar som har den typen av omskärelse blir nöjda enligt henne. Hon rekommenderade alltså en "high and tight" omskärelse även på mig.
Min fråga nu är om det finns någon annan som kan ge mig liknande rekommendationer antingen någon kille som har liknande omskärelse eller någon tjej som har erfarenhet av att ha sex men en penis som är så tajt omskuren som jag med stor säkerhet kommer att bli? Hur kommer jag att kunna onanera ? hur känns det att ha sex osv??
Tacksam för flera o bra kommentarer.
ps: jag är drygt 30 år och ahr läst lite om detta ämne här tidigare men inte fått svar på alla frågor.
Hälsn
Anders