• Sinni

11dagar kvar! Någon mer som bara väntar?

Jag har också bf den 24:e. Meeeen - han får gärna komma nu! Tror dock det kommer att dröja lite till. Jag har inga som helst känningar som skulle tyda på att något är på G.

Orken är väl som ni andra säger - lite sisådär. Dock är det mera en mental grej för mig. Fysiskt mår jag bra. Känner mig mest rastlös, stillastående och väntandes. Idag blev rastlösheten för mkt. Jag stack till gymet. Har inte tränat de senaste 7 veckorna. Men idag blev det ett pass. Så enormt,fantastiskt skönt det var!!!! Fysiskt sett så orkar man ju inte så mycket, lite styrketräning och crosstraining, gång osv. Men mentalt - shit vilken hit! Jag kände mig så pigg och glad när jag kom därifrån. En enormt efterlängtad känsla!! Att jag somnade på soffan sen i en timme gjorde inget =).

Men ja - en graviditet känns evighetslång. 10 dagar kvar...... Känns som 10 veckor.... Max 24 dagar kvar (här får man gå över 14 dagar). 24 dagar - det känns verkligen som en evighet. Hoppas han kommer snart. Jag är klar, allt är klart, det är bara barnet som saknas =).

• Sinni
    MrsNG skrev 2014-01-14 23:39:17 följande:
    BF 22/2 med första barnet och har sista jobbveckan denna vecka. Ingrn slempropp har gått men lite förvärkar. Vill gårna ha tips på bra tidsfördriv som inte kräver för stor fysisk ansträngning för de kommande veckorna :)
    Jag vill också ha tips på tidsfördriv =). Jag har en stapel böcker, men är lite för rastlös för att läsa hela dagen. Vad ska man hitta på? Alla barnrelaterade förberedelser är klara. 
Svar på tråden 11dagar kvar! Någon mer som bara väntar?