Tv,bredband,telefon 1000kr i månaden. Galet dyrt så vad har ni?
Vi har idag Comhem. Bredband och tv..
Vill byta till annat för att komma ner i pris och detta är rena djungeln för mig.
Vad har ni som ni kan tipsa mig om?
Vi har idag Comhem. Bredband och tv..
Vill byta till annat för att komma ner i pris och detta är rena djungeln för mig.
Vad har ni som ni kan tipsa mig om?
Om du betalar 1000 spänn har du deras xl-paket till både tv och internet. Ett enkelt sätt att komma ned i pris är ju att ha färre kanaler och segare internet.
det beror nog på var man bor men i min kommun har många hyresvärdar IP-telefoni så jag har det och betalar inget för bredband (hos Tele2, vet inte om andra bolag också kör med IP-telefoni men det är billigare). Jag har ett gratis tv-paket med standardkanalerna + ca 5 st som man fick välja själv och det kostar inget (ingår i hyran). Jag betalar för tv4-paketet 50 kr/månaden tror jag.
Det blir rätt stor skillnad på det du har och det jag har då, men du får väl kolla hur det är där du bor och börja i den änden.
Tv: 519kr var tredje månad (inga extra betalkanaler bara den obligatoriska tv och radioavgiften)
Bredband: 280kr mån (lägsta hastigheten)
Telefon: 690kr mån (Har tele2s erbjudande om fastpris båda två så de ligger alltid på 345kr var i månaden, ingen hemtelefon).
Skulle aldrig lägga ett öre extra på sån "skit" finns bättre saker att lägga pengarna på!
Jag har comhem. Bredband, telefon och medium tv (8 extra kanaler) betalar högst 600 kronor i månaden.
Tv: 173/mån
Bredband: 199/mån
Mobil: 199/mån
ingen fast telefon
köper kontantkort till dottern blir runt 400/år
Beror ju också på vart man bor också, vi bor avlägset så det finns bara telia och bredbandsbolaget att välja mellan :-/
Kolla Pricerunner.se
Kör ComHem. Har bara bredband och telefoni. Behövde inte TV-abonnemanget längre. Allt vi vill se finns på Play-kanalerna eller via de appar vi har i TV:n. Kostnad: 210 kr för bredband, 69 kr för telefoni + samtal så vi landar på runt 300 kr/månad.