• 83Ankor

Efterlyser borttappad snuttis!! Idag 6/1 i Stockholm längs Hamngatan,Sveavägen och Kungsgatan!! BILD

Lånad bild men min son hade en likadan!!

"Nutti" är mycket saknad och försvann någonstans längs Hamngatan 18-20 och längsmed Sveavägen. Vi var inne på NK och H&M. Sen vidare längs Sveavägen in på Apoteket och Mio möbler. Vidare ner på Kungsgatan och in på Alewalds där vi upptäckte att "nutti" var borta.
    Vi gick tillbaka och tittade längs gatan och frågade på Apoteket,  Mio och H&M om någon hittat honom. Gick även in på Nk igen men jag tror vi tappade "Nutti" efter det.

SNÄLLA om någon ser eller hör något så vill en väldigt ledsen liten kille ha tillbaka sin snuttefilt!! 
  • Svar på tråden Efterlyser borttappad snuttis!! Idag 6/1 i Stockholm längs Hamngatan,Sveavägen och Kungsgatan!! BILD
  • enmodigman

Stackars nutti, hoppas han inte fryser ensam och vilsen på stan

• 83Ankor

Ja det regnar ju också:( Jag kände att jag måste försöka efterlysa den. Kanske någon hittar den. Ska ringa affärerna imorgon har jag tur så har någon hittat den och lämnat in den i kassan.

• enmodigman

Barnet känner nog igen nutti på doften

• enmodigman
    83Ankor skrev 2014-01-06 21:18:47 följande:
    Ja det regnar ju också:( Jag kände att jag måste försöka efterlysa den. Kanske någon hittar den. Ska ringa affärerna imorgon har jag tur så har någon hittat den och lämnat in den i kassan.

Jag tror inte folk kastar eller tar saker som barn tappat i alla fall
  • 83Ankor
    Duckan skrev 2014-01-06 21:39:25 följande:
    Varför inte köpa en ny?
    Vi har en ny sen gammalt som vi köpte för att byta med när det var dags för tvätt mm men den betyder inget för honom. Han hittade sin favorit. 
  • 83Ankor
    enmodigman skrev 2014-01-06 21:52:29 följande:

Jag tror inte folk kastar eller tar saker som barn tappat i alla fall
    Det tror inte jag heller men oddsen är emot oss när vi inte ens hittade den själva.
  • Topcom
    Duckan skrev 2014-01-06 22:02:25 följande:

Han kanske ändrar sig nu då när inget val finns.

Eh man får väl göra det man kan för att hitta snutten, för barnets skull? Tycker det är jättefint att mamma anstränger sig så
  • Duckan

Ja inte sa jag nåt om det Topcom, men det är svårt att hitta igen nåt sånt i den här stan tyvärr

Svar på tråden Efterlyser borttappad snuttis!! Idag 6/1 i Stockholm längs Hamngatan,Sveavägen och Kungsgatan!! BILD