• graciiie

Migrationsverket, uppehållstillstånd, lång väntetid

Hej Alla !

Jag gifte mig 2012 dec o min man sökte uppläggning tillstånd bor här.

Vi varit gifta snart over 1 år o han sökte uppläggning tillstånd 2013 april , o nu har det gått over ett år. Jag träffade han sist 2013 oktober . Jag mår jätte dåligt o väldigt ledsen det enda sättet vi träffar o pratar via Skype o Viber . Jag är 24 år gammal o min man är 25 år. O ibland vi kan misstolka varandra eftersom vi bor inte tillsammans o vi är från varandra. Ibland jag är jätte rädd att jag kommer förlora honom o vår äktenskap tar slut . Jag blir jätte ledsen o gråter varje gång när man lyckliga par. Då saknar jag min man så mycket . Men det så synd att de på migration verket inte förstår . Jag pluggar här till sjuksköterska o nu har jag sommarlov men jag jobbar. Ibland jag orkar inte här varför tar det så långt att min mans tillstånd ? Jag har Tim jobb som på helger o på kvällar so granska bra ekonomi har jag , och har eget lägenhet o är svensk medborgare . Usch typ när man träffar kompisar i par middag eller fester jag alltid gå själv utan min man det här hemskt vad har jag gjort för fel att blir straffat så här sättet .

Hjälp
Svar på tråden Migrationsverket, uppehållstillstånd, lång väntetid