• Emmask

Gå ner i vikt - försöka vidare sedan

Vad är det för människor sol inte sympatiserar och stöttar er i detta? Jag skulle allvarligt överväga vad de gör i mitt liv :( Lycka till! Mitt främsta tips är att köpa bea träningskläder och börja prenumerera på tidningar om träning. Identifiera dig som en som tränar.

• Emmask

Jag blir peppad av att ni är peppad! Jag skulle rekommendera alla att våga springa. Köp ett par bra skor (använd dem till promenader också), välj högtempomusik och börja med att springa mellan var sjunde lyktstolpe, gå emellan. Gör det i 5 km så får ni både promenad och en försiktig början på konditionsträning. Börja inte för hårt och ha riktiga skor, är mina tips. Jag är så glad att jag tog det lugnt i början för nio år sedan. Utan löpningen hade det varit svårt att hålla uppe träningen under semestrar, resor, konferenser och dylikt. Plus att det kräver mindre tid än att ta sig till gymmet.

• Emmask

Dessutom har det gått utmärkt att springa under dessa första tolv gravidveckor, vilket hållit min vikt på +1 trots mycket mat. De rekommenderar att man fortsätter med sånt man redan är van, så det kan vara en bra ide att börja träna bra gravidträning redan innan man plussar.

Svar på tråden Gå ner i vikt - försöka vidare sedan