Försökte stjäla min bebis!!!
MalinEddie skrev 2014-01-09 19:10:44 följande:
Det är inte helt helt ovanligt att otäcka historier likt denna dyker upp på forum och att det sedan kommer fram att allt är påhittat av en smygrasist som hade ett annat syfte med tråden. Jag tycker därför inte att det är konstigt att någon eller några har reagerat på TS ordval, det gjorde jag också och tänkte "varför var mannens hudfärg viktig i sammanhanget" när jag läste inlägget. Jag vill tro att TS är på riktigt och utan annat syfte än hon säger sig ha med tråden och utgår från det men jag kan också förstå "den andra sidan" och Natulicien har inte gjort något för att förtjäna de påhopp hon har utsatts för, jag tycker att det finns människor här som borde skämmas och hur motsägelseful kan man vara? Ni anklagar henne för att vara oförstående gentemot TS samtidigt som ni kallar henne både det ena och andra namnet för att hon är av annan åsikt.
jag reagerade på Ts i början , med tanke på hur många trådar av smygrassister dyker upp, men när hon förklarade sedan i senare inlägg så verkar hon inte hittat på historien. Nu är tydligen natuliciens tur att få massa påhopp , fast egentligen många reagerade likadan.
Typisk FL