• Baby Firefly

Vilka droger har du provat?

Vilka droger har du erfarenhet av?

Lagliga/ olagliga/ läkemedel

• Svar på tråden Vilka droger har du provat?
  • Anonym (-)

koffein, nikotin, alkohol, cannabis, amfetamin, zopiklon, subutex, metylfenidat, oxikodon, tramadol, lsd, mdma och diverse föreningar som ännu inte är narkotikaklassade men som ger liknande rus som narkotikaklassade substanser. 
    har säkert glömt flertalet också men aa. 

• Baby Firefly

Nikotin, alkohol, zolpidem, cannabis, svamp.

En gång käkade jag upp en hel muskotnöt....vet inte om det räknas som en drog.

• EnLitenSvamp
    Baby Firefly skrev 2014-01-08 17:42:40 följande:
    En gång käkade jag upp en hel muskotnöt....vet inte om det räknas som en drog.
    Muskotnöt räknas inteDrömmer Då kan man lika bra räkna med att man rökt "banansträngar" (vilket är en myt och så uppenbar att jag inte testat.

De droger jag testat är: Koks, tjack, xtc, lappar, ketamin, syradroppar, majja, hasch, svamp, spice och sedan en mängd olika piller + alkoholDemon tror det är allt men detta var iaf allt jag kom på nu. Är i dagsläget helt ren innan någon kommer med någon fyndig kommentar som jag måste slita sönder.
    throw me to the wolves and i will return leading the pack.
  • Baby Firefly
    EnLitenSvamp skrev 2014-01-08 18:04:42 följande:
    Muskotnöt räknas inteDrömmer Då kan man lika bra räkna med att man rökt "banansträngar" (vilket är en myt och så uppenbar att jag inte testat.

De droger jag testat är: Koks, tjack, xtc, lappar, ketamin, syradroppar, majja, hasch, svamp, spice och sedan en mängd olika piller + alkoholDemon tror det är allt men detta var iaf allt jag kom på nu. Är i dagsläget helt ren innan någon kommer med någon fyndig kommentar som jag måste slita sönder.
    hehe, nä muskot är kanske inte en drog. Men sne vart jag. :-P
  • EnLitenSvamp
    Baby Firefly skrev 2014-01-08 18:07:04 följande:
    hehe, nä muskot är kanske inte en drog. Men sne vart jag. :-P
    Hur "tillredde" du den??

Vet folk som rivit ner en jävla massa med rivjärn och haft i filen :)
    The Devil is in the details.
  • Anonym (Kemisten)

Jag har tillrett en och annan fulgrogg i mitt lab.

• Baby Firefly
    EnLitenSvamp skrev 2014-01-08 18:16:38 följande:
    Hur "tillredde" du den??

Vet folk som rivit ner en jävla massa med rivjärn och haft i filen :)
    Jag krossade med en hammare och sköljde ner med vatten. 

Det är verkligen inget jag kan rekommendera då man blir långt mycket mer sne än vad man någonsin kan ana. Sjukt pissnödig med. 
  • Baby Firefly
    Anonym (Kemisten) skrev 2014-01-08 18:17:25 följande:
    Jag har tillrett en och annan fulgrogg i mitt lab.
    Vad vart effekten?
  • Anonym (farligt)

Man har bara ett liv och det ska man ta vara på, det finns så mkt annat att göra än att sitta och bli drogade.

Ni förstör så mkt för er själva, både familjeliv, arbete , skola mm mm. Även hjärnan tar skada av drogmissbruk.

Jag varken röker eller dricker, tar en kaffe kopp om dagen

Men jag ser på min svärson vad mkt hjärnceller som har gått förlorade, eller om det är kunskapen som han inte har lärt sig. 
    Nu är han drogfri, förutom nikotin. Men riktigt osmart och svåra ångestsymtom.

Svar på tråden Vilka droger har du provat?