dumpad... trött på att dejta. finns inga seriösa killar
Så himla ledsen... dejtade en kille från en nätsida... vi träffades i lite över 1 månad.... han gav intrycket av att vara seriös.. vi gjorde grejer, han presenterade mig för hans vänner osv.. troddte han ville nåt allvarligt..efter 4 veckor loggade han in på dejtingsidan o vart aktiv... så, han ville väl bara ligga...
jag blir så ledsen... han var så himla på i början, ville så mkt, o pratade om att vi var soulmates osv... sen efter att han loggat in på dejtingsiten igen så är han inte alls på... sval.. jag konfronterde honom, han sa att han gillade mig... o gillar att hänga med mig...
jag blir så ledsen, dumpad... heartbroken.. orkar inte gå igenom detta... en känsla av....tomhet.. e ledsen... finns det inga killar som vill satsa seriöst??? jag e lite över 30...längtar efter ett seriöst förhållande, ngn att dela livet med, skaffa familj osv... men känns som ingen vill satsa, alla vill bara ligga... orkar inte dejta mer nu... orkar inte bli ledsen o besviken, känns som man måste spela spel o grejer för det e ju det killarna gör... att verka ha vart bullshit som han sagt, eller så jobbigt när en person bara kan vända sådär... jag vill ju föröska satsa... jag vet att jag e en bra tjej, klok, snäll,välutbildad o ordnade förhållande o stabil...
men gång efter gång råkar jag ut för detta... eller så träffar jag killar som jag inte är intresserad av men som vill nåt mer...
usch, vill inte känna såhär... hur komme rjag över det?? den jobbiga känslan?
kommer aldrig kunna lita på kilar... o nästa gång vill jag vänta med typ att ha sex efter 20:e dejten eller nåt... vågar inte.. e rädd att dom bara vill ligga...
nån som kan skriva nåt tröstande? behöver det vekrligen nu