Dollan89 skrev 2014-01-09 13:04:39 följande:
Kan säga att när vi kom hem från Neonatal avdelningen varav legat inne från april till sista maj. Så var det vår vecka att vara själva utan barn. Då var det någon som ringde ringde ringde ringde ringde och ringde, det skulle skjutsas på barnen (vilket hon aldrig begärt tidigare). Min sambo sa ifrån till slut och då talade hon illa till barnen minsann att pappa inte hade tid med dem. (Fick vi höra i efterhand från barnen). Vilket INTE var fallet.
Det är såå tråkigt när det inte fungerar heller ska ni veta. Jag har alltid varit trevlig mot barnen och det är deras hem här också. Så ni som verkar tro att jag föser undan dem genom att låta dem vara hos mamman nu när dem ändå är sjuka, tror fel!
Dollan89 skrev 2014-01-09 12:59:42 följande:
Vad jag menar med respekt? Man ska väl respektera alla barn i familjen? Deras son hade allergi, då gjorde vi oss av med alla djuren. Det är respekt. Vill barnen ibland stanna en extra dag här så ska det respekteras av mamman också, eller? Har vårt barn kommit för tidigt till världen och är känslig ska man inte respektera det också? Är faktiskt ganska trött på att man alltid bara ska ta hänsyn till barnens föräldrar som är skilda. Det är inte barnens fel men föräldrarna verkar göra så att det ska vara sååå synd om skilsmässobarnen. Varför?
Respekt!
Varför så upprörd??