• GrönaDruvan

hur sätter man fast sånt här löshår?

Köpte lite löshår på rean. Trodde det var ett sånt med små spännen som man kan fästa fast under håret liksom, men på den här var det en hårklipp (?) på.
    Hur 17 sätter man fast det så att det ser mer naturligt ut? Vill ju ha det under håret ju!!

• Svar på tråden hur sätter man fast sånt här löshår?
  • Sommarfin

Du sätter upp ditt hår med den som i en tofs, men gömmer ditt riktiga hår under/i löshåret.

• GrönaDruvan
    Sommarfin skrev 2014-01-09 19:35:28 följande:

Du sätter upp ditt hår med den som i en tofs, men gömmer ditt riktiga hår under/i löshåret.

Men hur liksom? Fattar inte... Är inte så van vid sånt här. Går ju inte att få med det egna håret!
  • Rosa Fluff

Du sätter upp ditt riktiga hår i en hästsvans. Därefter öppnar du klämman på löshåret och sätter den över hästsvansen.

• GrönaDruvan
    Rosa Fluff skrev 2014-01-09 19:43:53 följande:

Du sätter upp ditt riktiga hår i en hästsvans. Därefter öppnar du klämman på löshåret och sätter den över hästsvansen.

Så man kan alltså inte ha det under en bit av håret? Då lurade hon i affären mig!!
  • lilmissredhotts
    GrönaDruvan skrev 2014-01-09 19:46:34 följande:
    Så man kan alltså inte ha det under en bit av håret? Då lurade hon i affären mig!!
    Nej det kan du inte göra. Iallafall inte om du inte vill se ut som.. Jag kan inte komma på nåt som skulle beskriva hur dumt det skulle se ut.
  • Fjärilslarv

Du kan väl gå tillbaka med det och få pengarna tillbaka?

• GrönaDruvan
    Fjärilslarv skrev 2014-01-09 20:03:07 följande:

Du kan väl gå tillbaka med det och få pengarna tillbaka?

Ja, det ska jag göra!!
Svar på tråden hur sätter man fast sånt här löshår?