• ullehj

Natura Lab- Powerburn

Hej.
    En kollega har precis igår beställt något kosttillskott på NaturaLab.
    Om vi bortser från tveksamheten i själva produkten (tror det var två hon beställt).

Är företaget seriöst, eller ett av de bluffföretag?
    Inget kontonummer har hon ju angivet utan ett provpaket nu mot faktura. Sen leveransservice. Kan hon säga upp detta efter bara provpaketet?

Lite skeptiskt till denna typ av företag men ser eg inget jättekonstigt i orderbekräftelsen och avtalet mer än att det säkert blir dyrt.

Någon som vet?

• Svar på tråden Natura Lab- Powerburn
  • misstagmedmening

beställde oxå från dem, har redan sagt upp mitt abenomang hos dem för var rädd de va bluff företag, och mina misstankar styrktes först av att de inte svarade på mega länge, sen att det var svårt att hitta rätt nr då ja fått många olika.. men när fakturan kom så stod det att de var ett inkasso bolag som hade den så ja ringde dem och tänkte nu är det något skumt, men de på inkasso lugnade mig. de köper deras fakturor så de är inget bluff företag. så jag blev lugn.

• Moster 02

Natura Lab, är ett bluff-företag!
    Gå in & titta på bluff-företag blogg! 

• Farsha

Företaget är  ett  bluff  företag och måste stoppas. Jag har fått tre paketet av de och skickade tillbaka de med en gång utan att öppna. Fick jag faktura på 399 kr. och sen 539 kr. och fick brev från inkassso företaget Gothia en inkasso krav. Mailat de minst 50 gånger och till slut skrev de att de har fått tillbaka 2 paketet men måste jag betala för tredje. Gothia byt namn på Arvato och skickade inkasso krav igen.

Vad ska man göra med såna bedragare ?? ska jag polisanmäla företaget eller skicka vidare arändet till konsumentverket??? ligger i sängen med hjärn sjukdom och måste drabba med detta.

Helt säkert företaget bedragar folk.

• cahox

Hej!

jag har beställt produkt från företaget. fick leverans och inkassokrav samma dag!!!! sa upp prenumerationen genast och skickade tillbaka produkten samma dag efter att jag meddelat företaget. veckan efter fick jag ytterligare en leverans och skickade tillbaka produkten med vändande post.

företaget hävdar att produkterna inte kommit i retur och nu har jag ett ärende hos kronofogden för produkter jag inte har!!!

så detta företag vill jag verkligen varna för, ett riktigt blufföretag!!!

Svar på tråden Natura Lab- Powerburn