Resa till värmen i mars, nån som åkt ensam med barn??
Jag skulle vilja åka till värmen i mars min 5-årige dotter, i en vecka. Jag vill ha bra stränder och ganska varmt i vattnet så hon kan springa omkring på stranden och leka och plaska. Det får gärna vara Bamseklubb men vill ha möjlighet att lämna hotellets område och göra lite utflykter. All inclusive hade varit jätteskönt men är tyvärr inte ett alternativ då hon är allergisk mot diverse födoämnen så vill ha en egen lägenhet så man kan laga mat och behöver därför ha nära till mataffär. Just därför känns det lite läskigt att åka själv med henne, tänker även på att dra med mamma och pappa så man kan gå i lugn och ro och läsa på etiketterna vad maten innehåller, men är osäker på om vi skulle vilja samma resmål, så undersöker möjligheterna att åka själv först. Någon som har gjort det och kan berätta ?
Tips på resemål? Helst vill jag i mars, men kan även tänka mig i april, dock ej påsklovet. Vill inte till typ Egypten, skulle ej känna mig säker gå omkring där. Har tänkt på Kanarieöarna men verkar som att det är ca 20 gr då och inte jättevarmt.
Tips taget tacksamt emot:)!!!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-11 07:29
Möjlighet till simskola till dottern vore kanon om nån har tips