• Anonym (BBC)

Erfarenhet från BBC ??

Hej, Jag är helt såld på detta med BBC, den totala upplevelsen som jag får med en svart man är otrolig. Jag lever med en vit man, men vi har ett öppet förhållande. Under 4 års tid har jag träffat 2 svarta killar/män. Det har varit otrolig sex, spänningen och kontrasterna har riktigt höjt mitt/vårat sexliv. Min man delar min erfarenhet. Kan väl tilläggas att ha tjatar om när vi skall träffas nästa gång. Vad är era erfarenheter runt detta ? Vet att jag inte är ensam, men hur vanligt är detta i Sverige ?.

• Svar på tråden Erfarenhet från BBC ??
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Rasism)

Att tillskriva någon vissa egenskaper baserat på hudfärg är definitionen av rasism, så jag utgår ifrån att inlägget ovan blir bortplockat.

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Lena)
    Anonym (BBC) skrev 2014-01-11 16:17:29 följande:
    Erfarenhet från BBC ??

Hej, Jag är helt såld på detta med BBC, den totala upplevelsen som jag får med en svart man är otrolig. Jag lever med en vit man, men vi har ett öppet förhållande. Under 4 års tid har jag träffat 2 svarta killar/män. Det har varit otrolig sex, spänningen och kontrasterna har riktigt höjt mitt/vårat sexliv. Min man delar min erfarenhet. Kan väl tilläggas att ha tjatar om när vi skall träffas nästa gång. Vad är era erfarenheter runt detta ? Vet att jag inte är ensam, men hur vanligt är detta i Sverige ?.

Det är förmodligen inte så vanligt men jag har liknande erfarenhet. Jag har två rejält välutrustade och vältränade älskare. De är dessutom svarta båda två. Det var min sambos förslag från början. Nu är vi lika inne på det båda två och det har tagit vårt totala sexliv till helt nya höjder. 
  • Anonym (Q50 som också gillar)

TS skriver bl a om kontrasten.
    Jag (och min man) har ungefär liknande erfarenheter som står i trådstarten, men jag är kanske lite mer fokuserad på mannen som älskare, mer än just bara en BBC.
    Kontraster är intressanta, spännande och ofta upphetsande. Då menar jag inte enbart hudens färg utan också skillnader/kontraster mellan olika män gällande t ex personlighet, personliga egenskaper, sättet att älska på, och mycket annat. För mig som är mycket ljus, blond med blå ögon, så är också hudens färg en läcker kontrast.

Vissa inlägg blev tydligen anmälda och bortplockat (pga rasism...???). Jag försöker beskriva ungefär samma sak men försöker vända orden lite mer så att ett för många intressant trådämne också ska kunna diskuteras trots att vissa kanske är väldigt lättkränkta?

Jag älskar att dansa och ägnar mig ganska mycket åt detta och har gjort det under många år.
    Jag älskar mer att dansa med män som har en naturlig rytm och en mer naturlig känsla för musiken.
    Känslan för rytmerna är viktigare och betyder mycket mer för mig än det rent tekniska utförandet på dansen.
    Mina mångåriga erfarenheter har lärt mig att min egen upplevelse är att många fler män med mörk hudfärg verkar ha större intresse, kunskap eller helt enkelt större fallenhet för att dansa bra och på ett naturligt sätt följa musikens rytmer. Jag påstår absolut inte att dessa egenskaper skulle bero på hudfärgen, jag vet faktiskt inte vad den stora skillnaden beror på, utan jag berättar bara om mina egna upplevelser och mina erfarenheter gällande alla dessa män (både vita och män med mörk hudfärg) som jag har haft nöjet dansa med under alla dessa år.  
    En mycket tydlig majoritet av de män jag har dansat med så är min egen erfarenhet att det oftare är män med mörk hudfärg som har en mer naturlig rytmkänsla, mer naturlig förmåga följa musikens rytmer och är i mina ögon mycket bättre danspartners än de som saknar dessa förmågor, vilka i mitt fall oftare har varit män med vit hudfärg.
    Vad den uppenbara skillnaden beror på vet jag inte, men jag vet att väldigt många kvinnor delar min uppfattning. Jag tror att de flesta, såväl män som kvinnor, kan hålla med om, det är ganska allmänt accepterat, att det ligger något i det jag skriver, t ex gällande rytmkänsla.

Genom dansen och musiken, och på flera andra sätt, har jag under åren haft nöjet närmare lära känna ganska många olika män. Jag har under åren fått chansen älska med ganska många olika män.
    Min erfarenhet är att goda dansare, män med en naturligt god rytmkänsla, också påfallande ofta är goda älskare.
    De som enligt mitt tycke har varit sämre och mer ointressanta älskare har påfallande ofta varit män som också är sämre dansare och som har mindre naturlig känsla för musikens rytmer.
    Alltså på precis samma sätt som jag tidigare har beskrivit gällande dansen så är mina egna erfarenheter att män med mörk hudfärg ofta är bättre älskare än vita män. Men återigen konstaterar jag att jag inte med säkerhet vet vad dessa skillnader i egenskaper det beror på, utan jag kan bara konstatera och berätta om vad som är mina egna erfarenheter.

Under åren, med ökande erfarenhet och mognad, har jag också lärt mig att för mig personligen spelar storleken roll.
    Först och främst önskar jag att mannen har de personliga egenskaper som jag föredrar men sedan i nästa steg gör det mig extra glad, och ofta extra tillfredsställd,  om det också visar sig att han är välutrustad.
    Av alla män jag har varit med under åren så har det visat sig att män med mörk hudfärg oftast har varit mer välutrustade än de vita män jag har varit med, i några fall mycket mer välutrustade.
    Sedan vad detta beror på vet jag inte. Har män med mörk hudfärg oftare en större än vita? Eller kan det t ex bero på att välutrustade män har bättre självkänsla och därmed större förmåga att förföra mig? Faller jag lättare för goda dansare och bra älskare och i mitt fall visar dessa sig mycket oftare vara män med mörk hudfärg, med god självkänsla och som påfallande ofta är välutrustade? Det finns nog tusen olika möjligheter?

Men om jag önskar öka mina chanser högst påtagligt att få träffa en riktigt bra älskare, som också är välutrustad, så har det påfallande ofta varit en man med härlig rytmkänsla, en god dansare och då nästan alltid en man med mörk hudfärg.

Min egen make både godkänner och uppmuntrar att jag ibland har en älskare och han föredrar, såväl rent visuellt som av flera andra skäl, att det är en man med mörk hudfärg och gärna mycket välutrustad.
    Jag är en mycket lycklig och på många sätt priviligierad kvinna, och jag älskar min vita make.

• Anonym (Mer än gärna)

Min fru och jag har ett öppet sinne för sex. Vi har haft trekanter med både män och kvinnor, även parsex.

Dom hetaste stunderna har varit med svarta män/kvinnor/par, inte bara på grund av storleken utan precis som Q50 skriver rytmen och självkänslan. Sen så klart det exotiska, de par/män/kvinnor vi träffat tycker våra bleka kroppar är exotiska och vice versa.

Sen är inte alla svarta män välutrustade, utan bara jäkligt bra älskare.

• Anonym (Fs)

Jag har haft lyckan att träffa 2 gula kvinnor ,,de är helt fantastiska du har helt naturlig begåvning att spela flöjt, det är så underbart när de med sina sneda ögon o gula hy spelar flöjt, det är otroligt sensuellt,,o bägge har som så många asiatiska kvinnor riktigt tajt muff,,, min fru uppmuntrar det

Svar på tråden Erfarenhet från BBC ??