• Anonym (BBC)

Erfarenhet från BBC ??

Hej, Jag är helt såld på detta med BBC, den totala upplevelsen som jag får med en svart man är otrolig. Jag lever med en vit man, men vi har ett öppet förhållande. Under 4 års tid har jag träffat 2 svarta killar/män. Det har varit otrolig sex, spänningen och kontrasterna har riktigt höjt mitt/vårat sexliv. Min man delar min erfarenhet. Kan väl tilläggas att ha tjatar om när vi skall träffas nästa gång. Vad är era erfarenheter runt detta ? Vet att jag inte är ensam, men hur vanligt är detta i Sverige ?.

• Svar på tråden Erfarenhet från BBC ??
  • Anonym (Man2)
    Anonym (Undrande) skrev 2025-05-05 22:46:37 följande:

Haha menar du Man2? 

Oj inte ens runt med handen. Ok. Ja det har jag inte testat. Denna får ju plats i handen iaf. 

Jag svarar dig eftersom du nämnde mitt nick, och nej jag känner mig absolut inte trampad på tårna men tackar för omtanken och någon lillsnorre har jag inte heller😊

Jag har haft sex med kvinnor i större delen av mitt liv med kvinnor med fungerande slidmuskulatur så storleken har inte varit ett problem för mig🤗
  • Anonym (Q50 som också gillar)

Åter hemma igen Kyss

Ordentligt trött och fylld av en hel massa olika känslor, men mest härliga känslor.
    Mycket väl fylld...Oskyldig
    Och rik på nya roliga och fantastiska upplevelser och erfarenheter.

Har redan bokat på SAS-rean nästa resa till början på juli för att stanna där i fyra hela veckor SkålSkrattande
    Längtar redan tillbaka, till fler härliga upplevelser och att få bli ännu rikare på erfarenheter.
    Hoppas tiden till fram till 4:e juli går rekordsnabbt Flört

• Anonym (Man2)
    Anonym (Q50 som också gillar) skrev 2025-05-28 15:04:05 följande:

Åter hemma igen Kyss

Ordentligt trött och fylld av en hel massa olika känslor, men mest härliga känslor.
    Mycket väl fylld...Oskyldig
    Och rik på nya roliga och fantastiska upplevelser och erfarenheter.

Har redan bokat på SAS-rean nästa resa till början på juli för att stanna där i fyra hela veckor SkålSkrattande
    Längtar redan tillbaka, till fler härliga upplevelser och att få bli ännu rikare på erfarenheter.
    Hoppas tiden till fram till 4:e juli går rekordsnabbt Flört

Gambia?
    Anonym (Man2) skrev 2025-05-28 15:14:17 följande:
    Gambia?
    Nej, nej, inget sådant.

Nej, jag föredrar få mina erfarenheter och upplevelser i ett EU-land, och tillsammans med människor, som ligger mycket närmare.
  • Miss Sunny
    Anonym (Lena) skrev 2025-05-04 17:27:02 följande:
    Beror ju på vad du menar med lite större. Mina älskare har rejält mycket större. Min sambo har större även han. Ja det är skillnad! Rätt stor skillnad för mig. Mitt ex hade typ 14 cm och det var inget vidare för mig. En del kvinnor bryr sig inte om storlek alls men för mig är det viktigt. 
    För mig är tjocklek/grovlek viktigare än cm/längd.

Annars kan jag säga att jag får flera pm från en svart man på 29, endå han vet min ålder (66).  Frestande, men jag tror inte jag vågar.  Han verkar till att vara en som knullar typ "allt".
    Miss Sunny skrev 2025-05-28 16:06:12 följande:
    För mig är tjocklek/grovlek viktigare än cm/längd.

Annars kan jag säga att jag får flera pm från en svart man på 29, endå han vet min ålder (66).  Frestande, men jag tror inte jag vågar.  Han verkar till att vara en som knullar typ "allt".
    Ja omkretsen, grovleken, är mycket viktigare än längden.

Åldersskillnad kan kanske vara nästan lika spännande som kontrasten mellan Svart och vit?

Försök få reda på så mycket möjligt om 29-åringen är en person som du kan gilla? Om han är en person som har de personliga egenskaper som du gillar, eller åtminstone kan acceptera?
    Om totala intrycket gör att det åtminstone känns någorlunda säkert, om han vill ha dig, så testa! 

Du kan alltid själv bestämma hur långt du vill gå eller om du vill avbryta. Så har jag tänkt flera gånger, men hittills har jag aldrig ångrat mig, har aldrig behövt stoppa eller avbryta. Jag har mycket oftare blivit både glatt och positivt överraskad, men hittills aldrig negativt överraskad.
    Men en bra förstudie är min rekommendation...

Om han skulle ha haft sex med många så kan du välja att se på det som att han har fått chansen öva sig och blivit en skickligare älskare, till nytta och glädje för dig.
    För du har väl tänkt ha honom för sex? Men inte för giftermål?

Kolla noga i förväg.
    Använd kondom.
    Testa!

Annars kommer du för alltid ångra dig, ångra den där chansen du aldrig tog.
    Att göra valet att ta vara på en möjlighet behöver man aldrig ångra.
  • Tobben
    Anonym (Q50 som också gillar) skrev 2025-05-28 16:58:41 följande:

Åldersskillnad kan kanske vara nästan lika spännande som kontrasten mellan Svart och vit?

Försök få reda på så mycket möjligt om 29-åringen är en person som du kan gilla? Om han är en person som har de personliga egenskaper som du gillar, eller åtminstone kan acceptera?
    Om totala intrycket gör att det åtminstone känns någorlunda säkert, om han vill ha dig, så testa! 

Du kan alltid själv bestämma hur långt du vill gå eller om du vill avbryta. Så har jag tänkt flera gånger, men hittills har jag aldrig ångrat mig, har aldrig behövt stoppa eller avbryta. Jag har mycket oftare blivit både glatt och positivt överraskad, men hittills aldrig negativt överraskad.

Om han skulle ha haft sex med många så kan du välja att se på det som att han har fått chansen öva sig och blivit en skickligare älskare, till nytta och glädje för dig.

Kolla noga i förväg.
    Använd kondom.
    Testa!

Helt rätt!
    Om det känns spännande och rätt är det bara att prova!
    Det borde fler göra!
  • Miss Sunny
    Anonym (Q50 som också gillar) skrev 2025-05-28 16:58:41 följande:

Kolla noga i förväg.
    Använd kondom.
    Testa!

¨Giftarmål... haha. Jag är inte dum, bara kåt ;)  Jo, åldersskillnad är både spännande och tändande. Jag har haft flera (mkt)yngre älskare/kk. 

Men jag tänker ... vad med sjukdomsrisk ?  Kondom självklart, men endå ? Och att han kanske är en bedragare. Vad vill han tycka om min kropp, jag är inte precis ung själv om jag vågar hävda att jag håller mig hyffsad bra.Han är öppen om att han träffar/har träffat många, tom. par, en riktig kåtbock/horbock. Han är mycket "på", och ganska grov i sitt språk. Delad känsla, både äcklar och tänder mig på samma gång Dessomutan bor han i en stad ganska långt bort, vem ska stå för resa, evt. hotel o.dyl. ? 

Jag är mycket kluven om jag skal våga. Men man lever bara enn gång, och åren går fort.Har du haft flera unga svarta "toyboys" ?  Nyfiken, mitt pm är öppet  om du vill ;)
  • Anonym (Kontrasten är spännande)
    Miss Sunny skrev 2025-05-28 18:22:14 följande:
    ¨Giftarmål... haha. Jag är inte dum, bara kåt ;)  Jo, åldersskillnad är både spännande och tändande. Jag har haft flera (mkt)yngre älskare/kk. 

Men jag tänker ... vad med sjukdomsrisk ?  Kondom självklart, men endå ? Och att han kanske är en bedragare. Vad vill han tycka om min kropp, jag är inte precis ung själv om jag vågar hävda att jag håller mig hyffsad bra.Han är öppen om att han träffar/har träffat många, tom. par, en riktig kåtbock/horbock. Han är mycket "på", och ganska grov i sitt språk. Delad känsla, både äcklar och tänder mig på samma gång Dessomutan bor han i en stad ganska långt bort, vem ska stå för resa, evt. hotel o.dyl. ? 

Jag är mycket kluven om jag skal våga. Men man lever bara enn gång, och åren går fort.Har du haft flera unga svarta "toyboys" ?  Nyfiken, mitt pm är öppet  om du vill ;)
    Jag har varit med ett par yngre Svarta. Nu senast en som var 31. Men ingen av dem kan kallas "toyboy" för jag föredrar och försöker välja riktiga män, också om det är en ganska ung man. 

Med en bra förstudie och vara noga med vem jag väljer så tycker jag att jag tillräckligt bra kan undvika sjukdomsrisk. En eller annan liten förkylning, någon liten kort reaktion på att möta en ny bakterieflora är nog det värsta jag har råkat ut för under alla år.
    Alltid kondom om jag inte känner honom mycket väl och det finns ett aktuellt test.

Jag träffar ingen och inte på så sätt att jag skulle kunna råka ut för något bedrägeri.
    Det största bedrägeriförsök jag har råkat ut för att någon har varit lite väl optimistisk när han i förväg beskrivit sina personliga egenskaper.

Om han gillar mig och min kropp eller inte, det är helt och hållet upp till honom. När det är stor åldersskillnad så vet han det redan i förväg.
    Om han inte gillar mig så finns det andra som vill ha mig...
    Jag vet att min kropp inte är lika vacker som när jag var ung, men jag har bättre självkänsla och är mycket mer nöjd med mig själv nu som mogen kvinna i jämförelse med när jag var ung.
    Jag är övertygad att den vetskapen och min bättre självkänsla gör mig till en mer attraktiv och åtråvärd kvinna i de flesta mäns ögon.

Jag tycker att det oftare är yngre män som är lite mer tydliga och grova i språket. Om det är en man jag gillar så väljer jag att acceptera det och då kan jag tycka att det kan vara ganska tändande. Om han är tydlig med att han vill ha mig, åtrår mig och blir tänd på mig så får han gärna använda lite grova ord...

Gällande det ekonomiska brukar jag räkna med och förbereda mig på att vi ska dela ungefär 50/50.
    Ibland har det blivit så, men i de flesta fall har mannen stått för en större del, och ibland för hela kostnaden.

Jag var ofta osäker och lite nervös förr, de första gångerna, under de första åren. Men med ökad erfarenhet, mot bakgrund av alla roliga äventyr och positiva upplevelser som jag har fått varit med om så går det mycket lättare i dag. Fortfarande lite pirrigt och nervöst, men numera är det sällan jag tvekar, sällan jag har svårt bestämma mig.

Testa!

Lycka till
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Sinnlig)
    Anonym (Lena) skrev 2025-05-05 22:10:09 följande:
    Jag gillar känslan av stora penisar. Blir utfylld på ett helt annat sätt än en normal/liten. Jag tycker det visuellt mycket sexigare också. 
    Har inte mätt deras penisar men skulle gissa på 23-24 cm. Det är förmodligen i underkant. Vet inte vad det kan va för omkrets på dem men når inte runt med fingrarna.

Märker att jag råkat trampa Lillsnorre på tårna också......
    Mig trampar du då inte på tårna även om jag inte kan mäta mig en BBC. Njuter dock och ser det som helt underbart att se en kvinna sjunka ner på en tjock cock än e weener och se hur den fyller upp henne. Visuellt är det också jag njuter av, så njut du av dina BC så länge du kan!
  • Anonym (Ellen)
    Anonym (BBC) skrev 2014-01-11 16:17:29 följande:
    Erfarenhet från BBC ??

Hej, Jag är helt såld på detta med BBC, den totala upplevelsen som jag får med en svart man är otrolig. Jag lever med en vit man, men vi har ett öppet förhållande. Under 4 års tid har jag träffat 2 svarta killar/män. Det har varit otrolig sex, spänningen och kontrasterna har riktigt höjt mitt/vårat sexliv. Min man delar min erfarenhet. Kan väl tilläggas att ha tjatar om när vi skall träffas nästa gång. Vad är era erfarenheter runt detta ? Vet att jag inte är ensam, men hur vanligt är detta i Sverige ?.

Jag har lite liknande situation. Älskar det. Är ju fel att dra alla över en kam, men rent generellt har jag haft så otroligt mycket bättre sex med svarta män. Så tacksam att min pojkvän går igång på det och stöttar mig.
  • Anonym (cazz)
    Anonym (Ellen) skrev 2026-01-05 22:00:21 följande:
    Jag har lite liknande situation. Älskar det. Är ju fel att dra alla över en kam, men rent generellt har jag haft så otroligt mycket bättre sex med svarta män. Så tacksam att min pojkvän går igång på det och stöttar mig.
    Håller med 100%... Finns bra ljusa killar också men det är sjukt stor skillnad överlag i både storlek och skills. Med vita killar är det typ 2/10 som är bra. Svarta killar? LÄTT 8/10. 
  • lindamedkatten123
    Anonym (cazz) skrev 2026-01-06 22:14:47 följande:
    Håller med 100%... Finns bra ljusa killar också men det är sjukt stor skillnad överlag i både storlek och skills. Med vita killar är det typ 2/10 som är bra. Svarta killar? LÄTT 8/10. 
    Skriver under på detta. Älskar svarta män ❤️
Svar på tråden Erfarenhet från BBC ??