Sluta ta era ban till akuten för minsta lilla
Min bror har en njut sjukdom som är farlig och han tar tabletter dagligen och den sjukdomen gör att han njurar slutar fungera och kroppen blir svag och det är livsfarligt om han får ett återfall och förra veckan trodde vi han fått det för han har börjat svullna upp så vi åkte till akuten förmdoktorer har sagt att vi minsta lilla misstänker att han blivit svullen runt huvudet så skulle vi åka in. Som alla vet så är akuten det snabbaste på sjukhus där man i princip ska få åka in och nästan direkt få vård/hjälp men Nänä bara för att föräldrar med barn som kanske ramlat och fått ett skrapsår blåmärke eller nåt sånt där så åker dom in direkt till akuten och gör det svårare för barn som har nått allvarligt att få hjälp snabbt och enligt recpionisten så var väntetiden 7 timmar.... SJU JÄVLA TIMMAR FÖR ATT MASSA JÄVLA IDIOTER TILL FÖRÄLDRAR SATT DÄR MED BARN SOM RAMLAT FRÅN EN JÄVLA KLÄTTERSTÄLLNING OCH FÅTT ETT BLÅMÄRKE ELLER NÅT!!!! Jag frågade en förälder som hade en dotter vad som hänt henne och hon visade hennes arm och jo där var det ett skrapsår, jag har fått värre sår när jag grillat!!!! Så tack era jävlar för att min bror som kunde med 40% ha fått återfall och då fått legat inne i månader!!!!