• Anonym (D)

Han vill att jag bajsar på honom - han tänder på det

Nu har han erkänt det...min sambo vill att jag ska bajsa på honom eftersom han tänder på det. Jag har alltid fått hintar att han gillar lite udda saker vad gäller sex...men inte detta. Han har sagt att han vill att jag ska sätta mig över honom och bajsa...och att han ska smörja allt på sig...usch jag blir så äcklad. Asså jag vet inte vad jag ska säga eller göra? Jag tänder inte på det..men samtidigt vill jag inte vara dum och inte uppfylla hans fantasi. Vad ska jag göra?

• Svar på tråden Han vill att jag bajsar på honom - han tänder på det
  • Påven Johanna
    Anonym (D) skrev 2014-01-12 19:46:12 följande:
    Nu har han erkänt det...min sambo vill att jag ska bajsa på honom eftersom han tänder på det. Jag har alltid fått hintar att han gillar lite udda saker vad gäller sex...men inte detta. Han har sagt att han vill att jag ska sätta mig över honom och bajsa...och att han ska smörja allt på sig...usch jag blir så äcklad. Asså jag vet inte vad jag ska säga eller göra? Jag tänder inte på det..men samtidigt vill jag inte vara dum och inte uppfylla hans fantasi. Vad ska jag göra?
    Ingen aning. Min tarm sa upp sig bara att av läsa den här tråden. 
  • jonaskarp

Fy vad äckligt. Jag förstår inte vad bajs har med sex att göra. Men nu till dig: Du ska inte göra något som du inte gillar... oavsett vad det gäller.

• Severus
    jonaskarp skrev 2014-01-12 19:48:52 följande:
    Fy vad äckligt. Jag förstår inte vad bajs har med sex att göra. Men nu till dig: Du ska inte göra något som du inte gillar... oavsett vad det gäller.

Instämmer
    Piece of cake to get rid of a piece of shit...
  • Ramborg

I vems sovrum hade han tänkt sig att denna sexiga tillställning skulle utspela sig? Och vem skulle byta lakan efteråt och tvätta de gamla?

Eller hans fantasi kanske inte sträckte sig längre än till själva akten. Ungefär som en bridezilla inte tänker efter bröllopsdagen.

42.
  • Anonym (FY)

Oh fy f.n!  Vad du ska göra:  Att du inte vill såklart. De flesta normala människor kopplar inte ihop bajs och sex. Det är två olika saker. 

• Anonym (usch)

Usch, säg att du inte vill. Man ska inte göra nåt som man tycker är äckligt. Hans önskemål är inte normalt,

• nymedlem

En killkompis berättade att en tjej han dejtade ville att hon skulle ligga under ett glasbord medans han bajsar på bordet. Stört!

• zeppelinmamma

Det finns gott om folk som tänder på sånt här. Men om du inte gör det så låt bli att göra det. Det blir bara dumt för er båda. Hänvisa honom till www.darkside.se där kan han komma i kontakt med andra. Kanske kan ni lösa detta lite snyggt.

• Haannaaa

Låter inte alls så jätte trevligt nej.. 
    Men du ska inte göra något du inte vill! Jag hade sagt nej med en gång, och hade min sambo då inte accepterat det så hade det varit tack o adjö! 

• Marionettdocka

Säg bara att det tyvärr inte är något du kan tänka dig att göra.

Men jag tycker att du ska vara noga med att inte säga något dömande, för alla tänder vi på olika saker och det är ändå ett förtroende som han har givit dig.

Svar på tråden Han vill att jag bajsar på honom - han tänder på det