Hypotyreos?!
Jag har hypothyreos sedan ca 10 år. När jag sökte hjälp sa jag till läkaren att jag antagligen hade fått alzheimer. Jag var fruktansvärt trött (hade iofs ett barn på 6 månader vilket läkaren såklart ville hänvisa till) jag frös alltid och som sagt ; jag hade stora problem med minnet. Kom inte på vad saker hette eller vart jag skulle utan fick hela tiden stanna upp o liksom visualisera allt framför mig. Mina värden var skyhöga visade det sig, men efter insättningen av Levaxin blev det MYCKET bättre. Fast jag anser att jag ff är tröttare än andra.....
Detta verkar vara en rätt skum sjukdom och vad jag förstår kan man bli väldigt väldigt dålig om det inte behandlas.
"överkant"?! Min husläkare är också såndär o rycker ofta på axlarna o säger att det ser bra ut. Nyss träffade jag en annan doktor som tyckte att min dos skulle höjas just för att ta sig bort från "överkant", och att det kunde göra skillnad för hur man kände det.
Stå på dig,, kanske kan du prova med studenthälsan om det inte var dit du vände dig...